Нацрада перевірить “Перший незалежний” на підставі інформації СБУ

 

Телеканал “Перший незалежний” перевірять на підставі інформації Служби безпеки України.

Про це в четвер, 16 вересня, інформує пресслужба Національної ради з питань телебачення і радіомовлення.

Служба безпеки України звернула увагу на структуру власності телеканалу “Перший незалежний” (ТОВ “Тайм медіа”, Київ) і повідомила Національну раду про необхідність перевірити її.

Для з’ясування, чи містить діяльність телеканалу суперечності із законом, Національна рада на засіданні призначила ліцензіату позапланову виїзну перевірку.

“У документах, які ТОВ “Тайм медіа” надало Національній раді, його власником зі 100% часткою зазначено ТОВ “Медіахолдинг новини”. За інформацією ліцензіата, цією компанію володіють одразу 99 фізичних осіб, кожному з яких належить по 1%. Водночас, як зазначається, 98 із них передали всі свої частки в управління одній особі – Діані Панченко, яка також є одніією із 99 співвласників компанії і вказана її кінцевим бенефіціарним власником. Таким чином, у наданих документах ліцензіат інформує лише про 99% володіння статутним капіталом компанії, які перебувають в управлінні та власності Панченко. Тобто фактично інформація про повне 100% володіння компанією лишається невідомою”, – ідеться в повідомленні.

У пресслужбі зазначили, що зважаючи на ці факти, Національна рада перевірить ТОВ “Тайм медіа”, яке мовить на супутнику з логотипом “Перший незалежний”, на дотримання частини четвертої статті 12 і пункту а) частини першої статті 59 Закону України “Про телебачення і радіомовлення”.

У Нацраді нагадали, що супутниковий телеканал “Перший незалежний” створений колишніми працівниками ZIK, “112 Україна” і NewsOne.

Читайте також:
Герасим’юк від імені Нацради відмовилася впливати на порушників нового законодавства про мову на ТБ

Нагадаємо, ТОВ “Медіахолдинг Новини”, яке зараз володіє “Першим незалежним”, створене 18 лютого сотнею працівників цих трьох телеканалів. Розмір внеску до статутного фонду склав 375 тисяч гривень, хоча статутний капітал ТОВ “Медіахолдинг Новини” складає сто гривень.

Як інформувала “Новинарня“, ввечері 2 лютого президент Володимир Зеленський ввів у дію рішення Ради нацбезпеки і оборони щодо запровадження санкцій щодо соратника Віктора Медведчука – нардепа від “ОПЗЖ” Тараса Козака та щодо групи телеканалів із “пулу Медведчука”, які транслюють російську пропаганду – “112 Україна”, NewsOne, ZIK. Підставою для цього став закон України “Про санкції” та постанова Верховної Ради від 4 жовтня 2018 року (№9157).
Після 23-ї години оператори кабельних мереж почали відключати трансляцію цих каналів.

3 лютого в посольстві США в Україні заявили, що Штати підтримують Київ щодо протидії “зловмисному впливу Російської Федерації”.

Водночас у Кремлі засудили санкції президента України проти телеканалів з орбіти кума Володимира Путіна, нардепа від “Опозиційної платформи – За життя” Віктора Медведчука.

Читайте також:
“Інтер” перевірять через фільми з підсанкційними російськими акторами

Редактор:

〉〉 Вподобали статтю? Найкращий лайк - переказ 50, 100, 200 грн. для гонорарів авторам "Новинарні". Наші рахунки – тут.

〉〉 Кожен читач "Новинарні" має змогу налаштувати щомісячний переказ на довільну суму через сервіс Patreon - на підтримку редакції.
Ми виправдовуємо довіру!

〉〉 Хочете читати більше якісних статей і цікавих новин про Україну, що воює? Підписуйтесь на "Новинарню" в соцмережах: Telegram, Facebook, Twitter, Instagram.

Україна

Не проґавте найцікавіше!

Раз на тиждень ми відправляємо дайджест із вартими уваги статтями "Новинарні".