Британія закрила рахунки пропагандистської телекомпанії Russia Today

 

У Великій Британії заблокували всі рахунки російської державної багатомовної телекомпанії RT (Russia Today). Про це у “Твіттері” повідомила головний редактор RT Маргарита Симоньян.

“Нам закрили рахунки в Британії. Всі рахунки. Рішення перегляду не підлягає. Хай живе свобода слова!” – написала вона.

russia-today-close

Телеканал Russia Today має власний офіс у Лондоні.

RT, що поширюється на багато країн Європи та світу, вважається головним пропагандистським каналом РФ за кордоном.

У Британії проведуть розслідування проти цього телеканалу, який оприлюднив недостовірну інформацію про газодобувну компанію, інформує “Європравда”.

Раніше повідомлялося, що Росія збільшила витрати на інформаційні пропагандистські ресурси у Великій Британії більш ніж на 100 млн. фунтів.

 

Якщо ви знайшли помилку чи одрук, будь ласка, виділіть фрагмент тексту й натисніть Ctrl+Enter.

 

〉〉  Хочете читати більше якісних статей і цікавих новин про Україну, що воює? Підписуйтесь на "Новинарню" в соцмережах: Telegram, Facebook, Twitter.

 

〉〉 Найкращий лайк - переказ 50 грн. для гонорарів авторам "Новинарні".

 

〉〉 Кожен прихильник "Новинарні" має змогу налаштувати щомісячний переказ на довільну суму через сервіс Patreon - на підтримку редакції.

Ми виправдовуємо довіру!

 

 

Не проґавте найцікавіше!

Раз на тиждень ми відправляємо дайджест з вартими уваги статтями "Новинарні".

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: