СПЕЦТЕМА:
COVID-19 covid-19
Діагностовані випадки:
2230977 +835
Летальні випадки:
52123 +70
Одужали:
2155261 +2292
Дані МОЗ України. Проведено ПЛР-тестів: 10717176 (+26280). Оновлено: 08:15 23.06.2021

YouTube заблокував канали пулу Медведчука

 

Інтернет-сервіс YouTube заблокував для перегляду в Україні відео каналів, що пов’язані з лідером проросійської партії “ОПЗЖ” Віктором Медведчуком – “112 Україна”, ZIK, NewsOne.

Про це 24 квітня повідомив у соцмережах міністр культури та інформаційної політики Олександр Ткаченко, висловивши вдячність американській відеоплатформі.

“Це важливий крок до визнання світового суспільства боротьби України з інформаційним впливом з боку держави-агресора. Вдячний фахівцям платформи YouTube, що звернули увагу на наше звернення та на рішення РНБО щодо телеканалів, які несли загрозу національній безпеці України, оскільки вони не є ЗМІ чи звичайним мовником, а частиною пропагандистської війни Росії проти України”, – зазначив Ткаченко.

Відтепер на сторінках онлайн-трансляції цих каналів позначено, що контент недоступний у домені України через скаргу від уряду на протизаконний контент.

Читайте також:
Депутата від “Свободи”, який продав канал Медведчуку, виключили з партії

Як повідомляла “Новинарня“, 2 лютого президент Володимир Зеленський ввів у дію рішення РНБО про запровадження санкцій проти телеканалів NewsOne, ZIK та “112 Україна”, а також їхнього власника — народного депутата від “ОПЗЖ” Тараса Козака. Санкції передбачають анулювання ліцензії цих проросійських телеканалів, пов’язаних із кумом Путіна Віктором Медведчуком. Того ж вечора провайдери почали припиняти трансляцію цих каналів.
Як заявили на Банковій, рішення РНБО ухвалене відповідно до статті 5 закону “Про санкції”, постанови Верховної Ради № 2589–VIII від 4 жовтня 2018 року та пропозицій Служби безпеки, не має нічого спільного з наступом на свободу слова, а ухвалене з метою захисту національної безпеки.
Заступник керівника офісу президента Ігор Жовква та глава МКІП Олександр Ткаченко наголошували, що рішення Ради нацбезпеки й оборони про запровадження санкцій проти трьох телеканалів та їхнього власника ґрунтується на свідченнях і доказах щодо їхнього фінансування державою-агресором.

Читайте також:
“Реєстр пропагандистів”: Стерненко опублікував список 177 працівників каналів Медведчука

Якщо ви знайшли помилку чи одрук, будь ласка, виділіть фрагмент тексту й натисніть Ctrl+Enter.

225
 

〉〉 Вподобали статтю? Найкращий лайк - переказ 50, 100, 200 грн. для гонорарів авторам "Новинарні".

〉〉 Кожен читач "Новинарні" має змогу налаштувати щомісячний переказ на довільну суму через сервіс Patreon - на підтримку редакції. Become a Patron!

Ми виправдовуємо довіру!

  ...

...  

〉〉  Хочете читати більше якісних статей і цікавих новин про Україну, що воює? Підписуйтесь на "Новинарню" в соцмережах: Telegram, Facebook, Twitter.

 

Не проґавте найцікавіше!

Раз на тиждень ми відправляємо дайджест з вартими уваги статтями "Новинарні".

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: