СПЕЦТЕМА:
COVID-19 covid-19
Діагностовані випадки:
2143448 +7562
Летальні випадки:
47620 +287
Одужали:
1832601 +15958
Дані МОЗ України. Проведено ПЛР-тестів: 9790291 (+33889). Оновлено: 08:15 14.05.2021

“Реєстр пропагандистів”: Стерненко опублікував список 177 працівників каналів Медведчука

 

Громадський активіст Сергій Стерненко опублікував список із 177 осіб, які працювали на телеканалах із так званого “пулу Медведчука” – ZIK, NewsOne та “112 Україна”. Це кореспонденти, ведучі, редактори та особи, які займали керівні посади.

Список оприлюднено на телеграм-каналі Стерненка у вівторок, 9 лютого.

“Як і обіцяв, публікую реєстр пропагандистів, що працювали на каналах Медведчука ZІК, NEWSONE та 112. Йдеться виключно про осіб, які працювали на вказаних каналах тривалий період виключно після придбання їх кумом Путіна. У таблиці є дані з відкритих джерел (з ютуб-каналів Медведчука, сайтів та сторінок в фб/інста тощо). Це прізвища та імена, місця їх роботи та посилання на акаунти в соціальних мережах”, – написав Стерненко.

Активіст наголосив, що поширення цієї інформації є законним, оскільки до нього ці дані “поширювали самі пропагандисти”.

З його слів, у цей реєстр не додавали технічний персонал.

Кількох людей також було видалено після повідомлень про поважні причини, які не давали їм одразу звільнитись.

“Реєстр публікується з метою поінформування інших медіа про осіб, які діяли проти нацбезпеки України у різних формах. Закликаю порядні медіа не співпрацювати із вказаними особами. Також закликаю до запровадження санкцій проти них”, – додав Стерненко.

Як інформувала “Новинарня“, ввечері 2 лютого президент Володимир Зеленський ввів у дію рішення Ради нацбезпеки і оборони щодо запровадження санкцій щодо соратника Медведчука – нардепа від “ОПЗЖ” Тараса Козака та щодо групи телеканалів із “пулу Медведчука”, які формально належать Козакові і транслюють російську пропаганду – “112 Україна”, NewsOne, ZIK. Підставою для цього став закон України “Про санкції” та постанова Верховної Ради від жовтня 2018 року.
Уже після 23-ї години оператори кабельних мереж почали відключати трансляцію цих каналів, наступного дня вони були вимкнені.
Невдовзі “Українська правда” з посиланням на поінформованих співрозмовників в РНБО та СБУ поширила дані розслідування про те, що канали Медведчука фінансуються з компанії в ОРЛО, а Козак пов’язаний з окупантами “ЛНР” через кіпрський офшор.

Читайте також:
Відповідь від Путіна прилетить, маємо бути готові, – Кулеба про блокування каналів Медведчука

Якщо ви знайшли помилку чи одрук, будь ласка, виділіть фрагмент тексту й натисніть Ctrl+Enter.

506
 

〉〉 Вподобали статтю? Найкращий лайк - переказ 50, 100, 200 грн. для гонорарів авторам "Новинарні".

〉〉 Кожен читач "Новинарні" має змогу налаштувати щомісячний переказ на довільну суму через сервіс Patreon - на підтримку редакції. Become a Patron!

Ми виправдовуємо довіру!

  ...

...  

〉〉  Хочете читати більше якісних статей і цікавих новин про Україну, що воює? Підписуйтесь на "Новинарню" в соцмережах: Telegram, Facebook, Twitter.

 

Не проґавте найцікавіше!

Раз на тиждень ми відправляємо дайджест з вартими уваги статтями "Новинарні".

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: