Власник телеканалу NewsOne причетний до фінансування російського оборонного замовлення, – ГПУ

 

Генеральна прокуратура та Служба безпеки України отримали інформацію про те, що один з кінцевих бенефіціарів українського телеканалу “NewsOne” — співвласник російського «Промсвязьбанк», який фінансує оборонні замовлення Росії і війну на Донбасі.

Про це в понеділок, 8 липня, заявив генеральний прокурор Юрій Луценко.

«Кінцевим бенефіціаром, власником “NewsOne” є кіпрська компанія, керівниками якої є відповідні громадяни Республіки Кіпр. Один з них є одночасно співзасновником іншої кіпрської компанії, яка є співвласником російського ПАТ «Промсвязьбанк». А «Промсвязьбанк» визначено країною-агресором як банк, через який здійснюється фінансування оборонного замовлення Російської Федерації», – цитує Луценка його речниця Лариса Сарган.

Такої інформації, на думку генпрокурора, досить, щоб Рада національної безпеки і оборони негайно «прийняла санкції» проти каналу.

«Санкції, зокрема, передбачають анулювання ліцензій, заборону користування радіочастотним ресурсом України, припинення надання телекомунікаційних послуг і використання телекомунікаційних мереж загального користування», — наголосив Юрій Луценко.

Як інформувала “Новинарня“, на 18:00 12 липня було призначено телеміст “Надо поговорить” між каналами NewsOne, який контролює кум Путіна Віктор Медведчук, і фінансованим Кремлем каналом країни-агресора “Россия 24”, де працює пропагандист Дмитро Кисельов.

Заяву з цього приводу видав президент Володимир Зеленський, який назвав телеміст провокацією двох політичних таборів в Україні.

Секретар РНБО Олександр Данилюк назвав телеміст провокацією.

Служба безпеки України заявила про необхідність скликати позачергове засідання Ради національної безпеки та оборони України та запровадити санкції проти юридичних осіб, що здійснюють мовлення під логотипами телеканалів NewsOne та “112 Україна”.

Генеральна прокуратура зареєструвала провадження про замах на скоєння державної зради через пропозицію українського телеканалу NewsOne влаштувати телеміст “Надо поговорить” з російським пропагандистським каналом “Россия 24”.

Читайте також:
Під тиском громадськості: NewsOne скасував телеміст з країною-агресором

Якщо ви знайшли помилку чи одрук, будь ласка, виділіть фрагмент тексту й натисніть Ctrl+Enter.

   

〉〉 Найкращий лайк - переказ 50, 100, 200 грн. для гонорарів авторам "Новинарні".

〉〉 Кожен прихильник "Новинарні" має змогу налаштувати щомісячний переказ на довільну суму через сервіс Patreon - на підтримку редакції. Become a Patron!

Ми виправдовуємо довіру!

  ...

...  

〉〉  Хочете читати більше якісних статей і цікавих новин про Україну, що воює? Підписуйтесь на "Новинарню" в соцмережах: Telegram, Facebook, Twitter.

 

Не проґавте найцікавіше!

Раз на тиждень ми відправляємо дайджест з вартими уваги статтями "Новинарні".

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: