У ЄС призупиняють мовлення ще чотирьох пропагандистських російських ресурсів

17 травня Рада ЄС ухвалила рішення призупинити мовлення в Євросоюзі ще чотирьох пропагандистських ЗМІ.

Як ідеться на сайті Ради, у переліку – Voice of Europe (“Голос Європи”), “РИА Новости”, “Известии” і “Российская газета”.

“Ці засоби масової інформації перебувають під постійним прямим чи непрямим контролем керівництва Російської Федерації та відіграли важливу роль у просуванні та підтримці агресивної війни Росії проти України, а також у дестабілізації сусідніх країн”, – йдеться у пресрелізі.

Але відповідно до Хартії основоположних прав, рішення Ради ЄС не буде перешкоджати цих медіа і їхнім працівникам здійснювати іншу діяльність у ЄС. Йдеться про дослідження та інтерв’ю.

У ЄС вважають, що РФ проводить систематичну міжнародну кампанію із маніпулювання ЗМІ та інформацією, серйозно спотворює факти з метою виправдати та підтримати свою агресію проти України, а також посилити свою стратегію з дестабілізації сусідніх країн та ЄС.

“Зокрема, пропаганда, маніпулювання інформацією та втручання неодноразово та послідовно були спрямовані проти української держави та її влади, українських громадян, а також європейських політичних партій, особливо у період виборів, а також проти громадянського суспільства, осіб, які шукають притулку, російські етнічні меншини, гендерні меншини та функціонування демократичних інститутів у ЄС та його державах-членах”, – зазначили в Раді Євросоюзу.

Читайте також:
Посли ЄС схвалили заборону низки пропагандистських ресурсів РФ, – ЗМІ

Редактор:

〉〉 Вподобали статтю? Найкращий лайк - переказ 50, 100, 200 грн. для гонорарів авторам "Новинарні". Наші рахунки – тут.

〉〉 Кожен читач "Новинарні" має змогу налаштувати щомісячний переказ на довільну суму через сервіс Patreon - на підтримку редакції.
Ми виправдовуємо довіру!

〉〉 Хочете читати більше якісних статей і цікавих новин про Україну, що воює? Підписуйтесь на "Новинарню" в соцмережах: Telegram, Facebook, Twitter, Instagram.