Посли ЄС схвалили заборону низки пропагандистських ресурсів РФ, – ЗМІ

Посли Євросоюзу погодили рішення про заборону на території усіх країн союзу доступу до чотирьох інформаційних ресурсів, що використовуються як інструменти російської пропаганди.

Про це повідомив редактор “Радіо Свобода” з питань Європи Рікард Джозвяк у середу, 15 травня.

“Посли ЄС щойно погодили загальноєвропейську заборону для ресурсів Voice of Europe, РИА Новости, “Известия” і “Российская газета”, – написав він у своєму твітері.

Як відомо, “Российская газета” є офіційним друкованим виданням уряду РФ.

Читайте також:
На ютубі заблоковані пропагандистські канали “Вишка” і “Да это так”, – ЦПД

Редактор:

〉〉 Вподобали статтю? Найкращий лайк - переказ 50, 100, 200 грн. для гонорарів авторам "Новинарні". Наші рахунки – тут.

〉〉 Кожен читач "Новинарні" має змогу налаштувати щомісячний переказ на довільну суму через сервіс Patreon - на підтримку редакції.
Ми виправдовуємо довіру!

〉〉 Хочете читати більше якісних статей і цікавих новин про Україну, що воює? Підписуйтесь на "Новинарню" в соцмережах: Telegram, Facebook, Twitter, Instagram.