Ахметов передає державі ліцензії на свій медіабізнес

Олігарх Рінат Ахметов заявив, що передає ліцензії на свій медійний бізнес, зокрема телеканали “Україна” та “Україна 24”, на користь держави.

Про це в понеділок, 11 липня, йдеться у заяві System Capital Management, яка належить Ахметову.

“Цього тижня “Медіа Група Україна” відмовиться на користь держави від усіх ефірних і супутникових телевізійних ліцензій наших каналів і від ліцензій наших друкованих медіа в Україні. Ми також припинимо діяльність онлайн-медіа МГУ”, — зазначив бізнесмен.

Таке рішення Ахметов пояснює набранням чинності закону про олігархів, хоча себе він олігархом не визнає.

“Короткий шестимісячний термін, визначений законом для продажу медіаактивів, і російська воєнна агресія проти України не дають можливості компанії SCM продати медіабізнес на ринкових умовах”, — йдеться у заяві.

Зазначимо, що до «Медіа Групи Україна» входять телеканали «Україна», «Україна 24», «НЛО TV», «Індиго TV», «Футбол 1/2/3»,« 34 телеканал» (регіональний), сайт «Сегодня», кросплатформний проєкт Vogue.UA.

Читайте також:
Ахметов подав до ЄСПЛ позов проти Росії

Редактор:

〉〉 Вподобали статтю? Найкращий лайк - переказ 50, 100, 200 грн. для гонорарів авторам "Новинарні". Наші рахунки – тут.

〉〉 Кожен читач "Новинарні" має змогу налаштувати щомісячний переказ на довільну суму через сервіс Patreon - на підтримку редакції.
Ми виправдовуємо довіру!

〉〉 Хочете читати більше якісних статей і цікавих новин про Україну, що воює? Підписуйтесь на "Новинарню" в соцмережах: Telegram, Facebook, Twitter, Instagram.

Україна

Не проґавте найцікавіше!

Раз на тиждень ми відправляємо дайджест із вартими уваги статтями "Новинарні".