Люксембург відмовив у ліцензії кремлівському телеканалу RT

 

Люксембург відмовився надати ліцензію державному телеканалу Російської Федерації  RT на німецькомовне мовлення на території країни.

Про це інформує сайт RTL Today.

“Департамент ЗМІ, телекомунікацій та цифрової політики Люксембургу прийшов до висновку, що Люксембург не є компетентною юрисдикцією для “RT auf Deutsch”, адже технічні критерії не виконуються”, – заявив прем’єр-міністр Люксембургу Ксав’є Беттель.

У компанії є офіс в Німеччині, і значна частина персоналу, зайнятого у сфері аудіовізуальних послуг ЗМІ, працює в Німеччині, тому “RT auf Deutsch” вважається такою, що перебуває під юрисдикцією ФРН.

Контрольована Кремлем телекомпанія RT, раніше відома як Russia Today, в червні подала заявку на отримання ліцензії на супутникове мовлення в Люксембурзі, щоб обійти німецькі правила, що забороняють видачу ліцензій державним іноземним ЗМІ.

“Уряд Люксембургу мав певну свободу дій, щоби відхилити запит. Він вирішив, що не має територіальної компетенції, враховуючи, що всі ресурси RT знаходяться в Берліні”, – сказав президент незалежного аудіовізуального органу Великого Герцогства Тьєррі Гошайт.

Читайте також:
Латвія заборонила канал Russia Today. І закликала решту ЄС зробити так само

Німеччину назвали головною ціллю російських фейків у ЄС


〉〉 Вподобали статтю? Найкращий лайк - переказ 50, 100, 200 грн. для гонорарів авторам "Новинарні". Наші рахунки – тут.

〉〉 Кожен читач "Новинарні" має змогу налаштувати щомісячний переказ на довільну суму через сервіс Patreon - на підтримку редакції.
Ми виправдовуємо довіру!

〉〉 Хочете читати більше якісних статей і цікавих новин про Україну, що воює? Підписуйтесь на "Новинарню" в соцмережах: Telegram, Facebook, Twitter, Instagram.

Україна