Facebook оголосив умови розблокування сторінок, пов’язаних із Russia Today

 

Керівництво соціальної мережі Facebook вирішило дозволити відновити роботу кільком сторінкам, пов’язаним із російським телеканалом Russia Today (RT).

Про це повідомляє CNN.

“Ми також починаємо просити власників сторінок, робота яких може вводити в оману, розкривати свою приналежність до компанії-засновника. Наприклад, ми звернулися до Maffick Media (власник сторінок, пов’язаних з RT, — “Н”), щоби попросити їх розкрити приналежність своїх сторінок щодо материнських компаній. Необхідну інформацію тепер додано до розділу “Інформація” цих сторінок, аби вказати на приналежність до RT і Ruptly, щоби люди могли дізнатися, хто стоїть за сторінками, з якими вони взаємодіють, у Facebook”, — розповів представник соцмережі.

За інформацією CNN, Ruptly — мажоритарний акціонер Maffick Media.

Як зазначається, у Facebook немає правила, відповідно до якого в описі сторінки обов’язково має бути інформація про те, хто саме стоїть за її створенням та фінансуванням. Тому в цьому випадку, рішення стосується саме пов’язаних із RT та Ruptly сторінок.

У понеділок, 25 лютого, керівництво Maffick Media повідомило, що, ймовірно, їм дозволять відновити роботу своїх сторінок у Facebook.

Однак творці сторінок заявили, що стали жертвою подвійних стандартів, оскільки у Facebook лише від них вимагали розмістити в описі додаткову інформацію про засновників. Крім того, в Maffick Media запевняють, що редакційна політика компанії жодним чином не залежить від RT.

Йдеться про сторінки, на яких публікують відеоролики, орієнтовані переважно на молодих користувачів Facebook. Здебільшого у відеоматеріалах дії адміністрації США представляють у негативному світлі, зазначають американські ЗМІ.

Як повідомляла “Новинарня“, 18 лютого стало відомо про блокування сторінки “In the Now” російського проекту RT у Facebook.

Головна редакторка RT Маргарита Симоньян заявила, що даний проект не порушив правила соцмережі та пов’язала блокування сторінки з виходом матеріалу CNN про те, що “In the Now” фінансується з Росії.

Після цього соціальна мережа Facebook пояснила блокування сторінки проекту Russia Today “In the Now” необхідністю розкрити дані про материнську компанію.

Читайте також:
Facebook видалив півтисячі сторінок через їх причетність до російської дезінформації

Якщо ви знайшли помилку чи одрук, будь ласка, виділіть фрагмент тексту й натисніть Ctrl+Enter.

   

〉〉 Найкращий лайк - переказ 50, 100, 200 грн. для гонорарів авторам "Новинарні".

〉〉 Кожен прихильник "Новинарні" має змогу налаштувати щомісячний переказ на довільну суму через сервіс Patreon - на підтримку редакції. Become a Patron!

Ми виправдовуємо довіру!

  ...

...  

〉〉  Хочете читати більше якісних статей і цікавих новин про Україну, що воює? Підписуйтесь на "Новинарню" в соцмережах: Telegram, Facebook, Twitter.

 

Не проґавте найцікавіше!

Раз на тиждень ми відправляємо дайджест з вартими уваги статтями "Новинарні".

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: