Парламент пропонує РНБО ввести санкції проти власників “112 Україна” і NewsOne

 

Верховна Рада України пропонує Раді національної безпеки і оборони ввести санкції проти власників телеканалів “112 Україна” і NewsOne.

За відповідний проект постанови сьогодні, 4 жовтня, проголосували 229 народних депутатів.

В додатку до постанови вказано, що обмеження мають торкнутися ТОВ “Аріадна ТВ”, ТОВ “Новий формат ТВ”, ТОВ “ТВ Вибір”, ТОВ “Телерадіокомпанія «112-ТВ»”, ТОВ “Лідер ТВ”, ТОВ “Партнер ТВ” і ТОВ “Новини 24 години”.

Як зазначається, “встановлено контрольованість [телеканалів 112 і NewsOne] з боку українських олігархів”.

“Зазначені особи мають безпосереднє відношення до лобіювання інтересів держави-агресора Російської Федерації на території України, в тому числі шляхом розповсюдження деструктивних пропагандистських впливів через зазначені ЗМІ”, – йдеться у пояснювальній записці.

Народні обранці, зокрема, пропонують заблокувати активи каналів, анулювати їхні ліцензії, обмежити або припинити надання ними телекомунікаційних послуг.

7 червня в ефірі телеканалу “112 Україна” нардеп Євгеній Мураєв заявив, що впродовж останніх років “герої стали зрадниками, а деякі зрадники – героями”, що спецоперації СБУ, однією з яких може бути “героїзація Сенцова”, “ганьблять українців” тощо.
“З точки зору того, що людина готувала підпали та вибухи, для частини населення він є терористом, для націоналістичної частини він, мабуть, є героєм, і час усе розставить на свої місця: хто правий, хто неправий, і хто як цю ситуацію сприймає”, – сказав Мураєв про Сенцова.

Незалежна медійна рада дійшла висновку, що телеканал “112 Україна” порушив стандарти журналістики, транслюючи коментарі Мураєва щодо можливого звільнення Сенцова з російського ув’язнення.

20 вересня Національна рада з питань телебачення і радіомовлення призначила позапланову перевірку телеканалу NewsOne (ТОВ “Новини 24 години”) через висловлювання кількох ведучих і гостей ефіру про війну на Донбасі, Андрія Парубія та автокефальну церкву.

20 вересня на сайті парламенту було зареєстровано петицію про припинення діяльності  телеканалів “112 Україна” та NewsOne. Вже за 10 днів вона набрала необхідні 25 тисяч підписів для подальшого розгляду.

Автор петиції – Артур Переверзєв. У ній телеканали “112 Україна” та NewsOne названі “інформаційними активами Кремля в Україні”, які «активно транслюють інформаційнійну політику “руского міра” в Україні та перебувають під управлінням кума Путіна – Медведчука та “регіонала” Мураєва.

Читайте також:
Нацрада за наводкою СБУ ще раз перевірить канал NewsOne

Нацрада попередила канал NewsOne за “піар” російської армії

Якщо ви знайшли помилку чи одрук, будь ласка, виділіть фрагмент тексту й натисніть Ctrl+Enter.

 

〉〉 Найкращий лайк - переказ 50, 100, 200 грн. для гонорарів авторам "Новинарні".

〉〉 Кожен прихильник "Новинарні" має змогу налаштувати щомісячний переказ на довільну суму через сервіс Patreon - на підтримку редакції. Become a Patron!

Ми виправдовуємо довіру!

 

〉〉  Хочете читати більше якісних статей і цікавих новин про Україну, що воює? Підписуйтесь на "Новинарню" в соцмережах: Telegram, Facebook, Twitter.

 

Не проґавте найцікавіше!

Раз на тиждень ми відправляємо дайджест з вартими уваги статтями "Новинарні".

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: