Нацрада попередила канал NewsOne за “піар” російської армії

 

За результатами позапланової перевірки Нацрада з питань телебачення і радіомовлення оголосила попередження каналу NewsOne (ТОВ “Новини 24 години”).
Як повідомила прес-служба регулятора, підставою для рішення, ухваленого 29 серпня, стало порушення вимог абзацу 9 частини 2 статті 6 Закону України “Про телебачення і радіомовлення” при “піарі” російської армії.

Як передає “Новинарня“, в згаданій статті телерадіоорганізаціям заборонені “трансляції телепередач, виготовлених після 1 серпня 1991 року, що містять популяризацію або пропаганду органів держави-агресора та їхніх окремих дій, що виправдовують чи визнають правомірною окупацію території України”.

Перевірка телеканалу NewsOne проводилася на підставі моніторингу компанії від 17 грудня 2017 року.

“Тоді в ефірі транслювалася передача «Світова політика з Олегом Волошиним» про ситуацію, яка відбулася в листопаді 2017 року в Сирії. Було продемонстровано відеоролик із демонстрацією військових літаків ВПС Росії та кадрами бомбардування, за словами ведучого, сирійської території. Показували досягнення російської авіації, її технології, стратегії, нові бойові літаки тощо.
Ролик був семантично нейтральним, не містив тексту чи озвучення, посилань на джерело  інформації, походження ролика ведучий О. Волошин не прокоментував. Однак він надав йому змістовної ваги й оцінку: «…естественно, умные зрители и так понимают, почему подобные кадры не показывают на украинском телевидении. Думаю, многие дискуссии вокруг перспектив урегулирования ситуации на Донбассе были бы здоровее и с большим рациональным зерном и осознанием, что Украина реально может, а чего Украина реально не может добиться в этой ситуации, если бы подобные кадры участия российской авиации в кампании Сирии регулярно бывали бы на украинском телевидении. Потому что это… нравится это – не нравится…, но это есть мощь. Это нельзя… это невозможно отрицать».
Члени Національної ради були одностайні в тому, що ці висловлювання формують посил залякування і думку про недоречність боротьби з країною-агресором та чинення їй військового спротиву. У час, коли на сході країни триває збройний конфлікт, телерадіоорганізації мають бути відповідальними і не допускати у своїх ефірах поширення маніпулятивних пропагандистських наративів”, – зазначено в повідомленні Нацради.

Зазначається, що представники телеканалу NewsOne зауважили, що вони не бачать порушень норм чинного законодавства у трансляції цієї передачі.
Однак, попри це, після її випуску компанія припинила її вихід в ефір та розірвала договірні стосунки із політологом, який її вів, оскільки теж була стурбована її етично-моральними аспектами, зазначили в Нацраді.

У підсумку регулятор визнав порушення ТОВ «Новини 24 години» абзацу дев’ятого частини другої статті 6 Закону України «Про телебачення і радіомовлення», (…) і застосував до компанії санкцію оголошення попередження.

За це рішення проголосували всі присутні на засіданні члени Національної ради.

Як відомо, канал NewsOne контролює Євген Мураєв, який разом із Віктором Медведчуком є одним із провідників партії “За життя”.

Читайте також:
Мураєв передав канал NewsOne юристу Януковича Портнову

Нацрада продовжила ліцензію каналу “Інтер” на 7 років,
незважаючи на “фашистських злочинців”

 

Якщо ви знайшли помилку чи одрук, будь ласка, виділіть фрагмент тексту й натисніть Ctrl+Enter.

 

〉〉  Хочете читати більше якісних статей і цікавих новин про Україну, що воює? Підписуйтесь на "Новинарню" в соцмережах: Telegram, Facebook, Twitter.

 

〉〉 Найкращий лайк - переказ 50 грн. для гонорарів авторам "Новинарні".

 

〉〉 Кожен прихильник "Новинарні" має змогу налаштувати щомісячний переказ на довільну суму через сервіс Patreon - на підтримку редакції.

Ми виправдовуємо довіру!

 

 

Не проґавте найцікавіше!

Раз на тиждень ми відправляємо дайджест з вартими уваги статтями "Новинарні".

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: