Нацрада продовжила ліцензію каналу “Інтер” на 7 років, незважаючи на “фашистських злочинців”

оновлено

На засіданні в середу, 11 липня, Національна рада України з питань телебачення і радіомовлення продовжила ліцензію на цифрове мовлення телеканалу “Інтер” на сім років.

Як передає “Новинарня“, засідання регулятора, що вперше за тривалий час зібрав кворум, транслювалося онлайн.

Член Нацради Сергій Косинський прокоментував у “Фейсбуці”: “Пояснюю своє голосування за продовження ліцензії “Інтеру”. У Національної ради немає законних підстав не продовжити термін дії цифрової ліцензії. Непродовження можливе лише за наявності двох і більше наявних санкцій (попереджень або штрафів). Якщо не продовжити, “Інтер” іде в суд і оскаржує рішення регулятора”.

Катерина Чепура з громадянського руху “Відсіч” у виступі під час засідання Нацради заявила, що регулятор порушує закон, коли розглядає продовження ліцензції телеканалу в той час, коли ще розглядаються скарги про порушення цих каналів. Зокрема, лише “Відсіч” написала в Нацраду більше 40 скарг – “і про “фашистських злочинців”, і про трансляцію футболу з промо Путіна”.

Чепура наголосила, що “пропагандистський канал “Інтер” поповнює лави сепаратистів” і регулятору має бути соромно дивитися в очі українським військовим, які відстоюють незалежність країни.

На захист “Інтера”, який “показує дуже багато цікавих передач”, “від імені всіх ветеранів” виступив Сергій Коропов, голова ради ветеранів (радянських) Голосіївського району Києва. Він закликав “зауваження врахувати, але ліцензію залишити”.
З аналогічним зверненням виступив заступник голови ради ветеранів Шевченківського району столиці.

За висновком ГО “Відсіч“, позитивне голосування за ліцензію “Інтера” “фактично стало можливим завдяки змові нардепів-медійників і нацрадівців цього навіть особливо не приховували”.

Раніше “Відсіч” та інші представники громадськості проводили вуличні акції із закликами не продовжувати ліцензію каналу “Інтер” через його проросійську позицію та порушення законодавства України.

У “Відсічі” заявляли, що до Нацради було подано десятки скарг щодо показу фільмів з російськими артистами, які підтримали путінську окупацію України й були внесені до Переліку осіб, які створюють загрозу національній безпеці.
“Показ таких фільмів – пряме порушення статті 6 Закону України «Про телебачення і радіомовлення»… Закон передбачає покарання за кожне таке порушення. Та за півроку Нацрада розглянула лише деякі з цих скарг і покарала «Інтер» лише одним попередженням”, – ішлося у зверненні.

“Крім того, 9 травня «Інтер» вчинив кричущу провокацію, назвавши українських героїв «фашистскими преступниками». Це питання Нацрада також мала розглянути. Але понад місяць засідання Нацради зриваються через саботаж. У більшості випадків на зірваних засіданнях не було кворуму через відсутність Олега Черниша та Ольги Герасим’юк, призначених за квотою Верховної Ради, ще одне засідання зірвано через відсутність Валентина Коваля і голови Нацради Юрія Артеменка, призначених за квотою президента”, – нагадували в ГО “Відсіч”.

Громадські активісти зазначали, що член Нацради Олег Черниш висунув “ультиматум”: “або Нацрада спершу продовжує ліцензії, зокрема телеканалу «Інтер», а вже потім розглядає порушення, вчинені телеканалами, або він і далі блокуватиме засідання Нацради”.

“Якби «Інтеру» були винесені всі попередження за порушення, Нацрада мала б вичерпні підстави не продовжувати йому ліцензії, але Нацрада навдивовижу легко погодилася на абсурдні вимоги шантажиста”, – підкреслили активісти ГО “Відсіч”.

ОНОВЛЕНО. 11 липня Національна рада з питань телебачення і радіомовлення продовжила ліцензії на цифрове ефірне мовлення в загальнонаціональних мультиплексах компанії “Зеонбуд” загалом 24 загальнонаціональним телеканалам і відмовила двом.

Ліцензії продовжено на сім років телеканалам “Інтер”, “Україна”, “1+1”, НТН, К1, ICTV, “Ентер-фільм”, Zoom, “Індиго TV”, СТБ, ТЕТ, К2, “Новий канал”, М1, “5 канал”, “Мега”, “Піксель”, Xsport, НЛО TV, “2+2”, ZIK, “Еспресо”, “Прямий канал”, “Ескулап TV”.

Водночас Нацрада відмовила в продовженні ліцензії телеканалам Business і “Вінтаж”. Причина – наявність у кожного з них трьох попереджень і штрафу за різні порушення, у тому числі за відсутність мовлення.

Як інформувала “Новинарня“, весь денний ефір 9 травня 2018 року на “Інтері” був присвячений марафону на честь Дня перемоги, радянським кінофільмам про війну та концерту “Перемога одна на всіх”, що мав ознаки радянської та російської пропаганди. Зокрема ведучі заходу Андрій Доманський та Анастасія Даугуле заявили, що “ми зараз продовжуємо в Україні ту боротьбу, яку під час війни вели радянські солдати”.

“8 миллионов украинцев погибли от рук фашистских захватчиков – это наша история, это наша генетическая память. И сегодня мы не можем позволить, чтобы улицы наших городов называли именами фашистских преступников, а их портреты безнаказанно проносили в факальных шествиях по нашей столице, где каждый метр полит кровью наших соотечественников”, – заявив ведучий.

Національна рада з питань телебачення і радіомовлення взялася позапланово перевірити “Інтер” на предмет порушення законодавства в ефірі 9 травня.

“Інтер”, що належить олігарху-втікачу Дмитру Фірташу та “опоблоківцю” Сергію Льовочкіну, є виразним рупором партії “Опозиційний блок” та був неодноразово звинувачений у просуванні російської пропаганди під час війни з російською агресією на Донбасі.
Після відмови каналу “UA: Перший” з політичних міркувань транслювати матчі ЧС-2018 із Росії саме “Інтер” узявся показувати мундіаль, який проводить Росія.

Читайте також:
“Нацкорпус” із сутичками прорвався до маєтку Льовочкіна. ФОТО, ВІДЕО

Як інформувала “Новинарня“, у 2016 році офіс каналу “Інтер”, що належить олігарху-втікачеві Дмитру Фірташу, тричі підпалювали українські націоналісти.
У травні 2018-го канал пікетували “Національні дружини”.

Якщо ви знайшли помилку чи одрук, будь ласка, виділіть фрагмент тексту й натисніть Ctrl+Enter.

 

〉〉  Хочете читати більше якісних статей і цікавих новин про Україну, що воює? Підписуйтесь на "Новинарню" в соцмережах: Telegram, Facebook, Twitter

 

〉〉 Найкращий лайк - переказ 50 грн. для гонорарів авторам "Новинарні".

 

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: