Латвія анулювала ліцензію російському телеканалу “Дождь”

Національна рада Латвії з електронних ЗМІ (NEPLP) вирішила анулювати латвійську ліцензію російського телеканалу “Дождь”.

Про це в Нацраді повідомили у вівторок, 6 грудня.

Керівник NEPLP Іварс Аболіньш пояснив, що рішення ухвалено з урахуванням інтересів державної безпеки та громадського порядку.

Рішення ухвалили після оцінки комплексу порушень, допущених останнім часом: відсутність звукової доріжки державною мовою для трансляцій, зображення Криму на карті як частини території Росії, допущене телеведучим іменування російської армії “нашою армією”, можливе висловлення підтримки російської армії.

Також було оцінено отриману від Служби державної безпеки інформацію, зміст якої Аболіньш не розголошує.

“Оцінивши сукупність порушень, NEPLP набув упевненості, що керівництво телеканалу “Дождь” не усвідомлює значущості та серйозності порушень, тому не може діяти на території Латвії”, – сказав він.

Рішення набуде чинності в ніч на 8 грудня, коли “Дождь” має припинити мовлення на території Латвії.

З огляду на те, що “Дождь” транслює свої програми не тільки на телебаченні, а й на платформі Youtube, NEPLP попросить про встановлення геоблокування каналу “Дождь” на цій платформі, щоб контент став недоступним у Латвії. “У Росії вони можуть вільно мовити в Інтернеті”, – додав Аболіньш.

Читайте також:
“Найдовша обмовка у світі” чи випадково сказана правда: як “ліберальний” телеканал “Дождь” опинився в центрі скандалу через російських “мобіків”

Редактор:

〉〉 Вподобали статтю? Найкращий лайк - переказ 50, 100, 200 грн. для гонорарів авторам "Новинарні". Наші рахунки – тут.

〉〉 Кожен читач "Новинарні" має змогу налаштувати щомісячний переказ на довільну суму через сервіс Patreon - на підтримку редакції.
Ми виправдовуємо довіру!

〉〉 Хочете читати більше якісних статей і цікавих новин про Україну, що воює? Підписуйтесь на "Новинарню" в соцмережах: Telegram, Facebook, Twitter, Instagram.

Україна

[sendpulse-form id="91944"]