Чорногорія заборонила пропагандистські Russia Today і Sputnik

Чорногорія заявила в середу, що слідом за ЄС заборонила російські державні ЗМІ Russia Today і Sputnik в рамках санкцій, введених через війну в Україні.

Про це, як пише “Європейська правда”, повідомляє Reuters.

Європейський Союз заборонив ці два ЗМІ минулого місяця через систематичні маніпуляції з інформацією та дезінформацію” щодо вторгнення Росії в Україну.

RT і Sputnik були автоматично заборонені в Чорногорії відповідно до санкцій, які набули чинності минулого тижня, заявив голова Ради електронних ЗМІ Бранко Бошкович після засідання державного органу в середу.

Санкції означають, що місцевим операторам буде заборонено транслювати, поширювати чи іншим чином сприяти поширенню будь-якого контенту RT і Sputnik.

Заборона стосується англійського підрозділу RT і операцій у Британії, Німеччині, Франції та Іспанії. Вона поширюється на ліцензії на мовлення або дозвіл, передачу та розповсюдження між двома компаніями і місцевими операторами та інтернет-провайдерами.

Чорногорія, яка є членом НАТО, є домом для великої кількості етнічних сербів, які, як правило, більш проросійські, тоді як більшість чорногорців бачать майбутнє своєї країни в ЄС.

Економіка Чорногорії значною мірою залежить від туризму, і країна зазвичай приваблює багато відвідувачів як з Росії, так і з України. Багато росіян мають там власність чи яхти.

Читайте також:
У Чорногорії марш на підтримку України перенесли через погрози, – МЗС

Редактор:

〉〉 Вподобали статтю? Найкращий лайк - переказ 50, 100, 200 грн. для гонорарів авторам "Новинарні". Наші рахунки – тут.

〉〉 Кожен читач "Новинарні" має змогу налаштувати щомісячний переказ на довільну суму через сервіс Patreon - на підтримку редакції.
Ми виправдовуємо довіру!

〉〉 Хочете читати більше якісних статей і цікавих новин про Україну, що воює? Підписуйтесь на "Новинарню" в соцмережах: Telegram, Facebook, Twitter, Instagram.

Україна

Не проґавте найцікавіше!

Раз на тиждень ми відправляємо дайджест із вартими уваги статтями "Новинарні".