СПЕЦТЕМА:
COVID-19 covid-19
Діагностовані випадки:
1347849 +5833
Летальні випадки:
25982 +89
Одужали:
1170023 +1702
Дані МОЗ України. Проведено ПЛР-тестів: 6906179 (+24491). Оновлено: 08:15 28.02.2021

Українське іномовлення UATV припинило міжнародну трансляцію

 

Український телеканал іномовлення UATV у понеділок, 13 січня, припинив роботу англомовної, арабської та кримськотатарської редакцій.

Як передає “Новинарня“, на каналі зазначили, що український уряд вирішив припинити міжнародне супутникове мовлення та виробництво новин, а натомість запустити новий телеканал для окупованих територій.

“Без UATV, без англомовного контенту про Україну, який поширює Україна світу, ми можемо потенційно отримати агресивний наратив для світу про Україну від агресивних країн. І це те, чого я не хочу”, – зауважив в останньому випуску UATV English редактор англомовної новинної редакції Закарі Нельсон.

Нагадаємо, Україна в лютому 2020 року запустить інформаційно-розважальний телеканал для мешканців тимчасово окупованих територій – Криму і ОРДЛО, який працюватиме на базі вже наявного UATV.

У грудні 2019 року заяви на звільнення із UATV написала низка його працівників – генеральна директорка Людмила Березовська, заступник генерального директора з технічних питань Олександр Куценко, заступниця генерального директора з інформаційної політики – шефредакторка Тетяна Овдієнко, заступниця генерального директора з питань фінансової діяльності Наталія Мозгова.

Раніше міністр культури, молоді та спорту Володимир Бородянський говорив, що це буде державний розважально-інформаційний канал, який мовитиме українською і російською на окуповані території Донбасу. За його даними, телесигнал до 80% жителів окупованих територій можна доставити за три місяці.

Президент України Володимир Зеленський ще напередодні президентських виборів говорив про необхідність “зробити потужний російськомовний канал та розпочати серйозну інформаційну війну”. Про створення українського каналу, “який би мовив для всього російськомовного світу”, згодом говорив заступник глави офісу президента України Кирило Тимошенко.

Як писала “Новинарня“, пропагандистський телеканал “Росія 24” (ВГТРК, РФ) показав міні-інтерв’ю президента України Володимира Зеленського, яке кореспонденти з Росії записали в кулуарах “нормандського” саміту в Парижі 9 грудня.

Читайте також:
Мовний Зе-відкат: законопроєкт “Про медіа” може перекреслити важливі здобутки закону про мову

Якщо ви знайшли помилку чи одрук, будь ласка, виділіть фрагмент тексту й натисніть Ctrl+Enter.

83
 

〉〉 Вподобали статтю? Найкращий лайк - переказ 50, 100, 200 грн. для гонорарів авторам "Новинарні".

〉〉 Кожен читач "Новинарні" має змогу налаштувати щомісячний переказ на довільну суму через сервіс Patreon - на підтримку редакції. Become a Patron!

Ми виправдовуємо довіру!

  ...

...  

〉〉  Хочете читати більше якісних статей і цікавих новин про Україну, що воює? Підписуйтесь на "Новинарню" в соцмережах: Telegram, Facebook, Twitter.

 

Не проґавте найцікавіше!

Раз на тиждень ми відправляємо дайджест з вартими уваги статтями "Новинарні".

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: