NewsOne влаштовує телеміст із забороненим каналом РФ. У відповідь – протест в Києві

 

Телеканал NewsOne, підконтрольний куму Путіна Віктору Медведчуку, планує провести телеміст з Російською Федерацією (пропагандистським каналом “Россия 24”) з огляду на “важливість діалогу між народами України і Росії”.

Про це йдеться у заяві на сайті телеканалу.

Як передає “Новинарня“, телеміст заплановано на 18:00 12 липня.

Про телепроект “Надо поговорить” першим оголосив російський пропагандист Дмитро Кисельов у програмі “Вести недели” каналу “Россия 24”.
Він порівняв цей російсько-український проект із “незабутніми” телемостами СРСР-США, які під час перебудови з різних боків вели агент КДБ Володимир Познер і Філ Донаг’ю.

З українського боку ведучими призначені Олена Кирик і Василь Голованов, з російського – Андрій Малахов і Марія Сіттель.

На NewsOne вважають, що “сьогодні в Україні близько 70% людей чекають прямих політичних переговорів з Росією“.

“Треба поговорити” — це телеміст між звичайними людьми України і Росії: без політики, без політиків. Кожен зі свого боку повинен зробити крок до припинення війни“, — зазначено в заяві NewsOne.

На сайті стверджують, що на адресу каналу приходять повідомлення проти проведення телемосту. Cеред таких звернень телеканал виявив також “прямі погрози і залякування”.

Відзначимо, що в Нацраду з питань телерадіомовлення, а також у Службу безпеки України і Рада національної безпеки і оборони України вже подані скарги з приводу запланованого телемосту.

Протистояти каналу NewsOne мають намір також українські громадські активісти.

На понеділок, 8 липня, запланована акція “Ідемо на телеміст!”

Прийти до телеканалу на вул. Польова, 21 висловили намір у ФБ-події вже близько 450 охочих.

“Для нас є очевидним, що ефір буде використано не лише для передвиборчої реклами “Опозиційної платформи – За життя” (яку очолює Віктор Медведчук – “Н”), але й для пропаганди ідеї миру з Росією за будь-яку ціну, а також автономізації окупованих Росією територій в Донецькій і Луганській областях”, – заявляє з цього приводу рух “Межа”.

Учасники акції наголошують, що телеміст анонсовано всупереч підтвердженій українськими судами забороні ретранслювати канал “Россия-24” на території України.

“Національна спілка журналістів України засуджує можливе проведення телемосту українським телеканалом NewsOne та державним російським телеканалом “Россия 24″. Наша позиція однозначна — російські ЗМІ несуть пряму відповідальність за розпалювання ворожнечі та поширення інформаційної пропаганди, спрямованої на дестабілізацію ситуації в Україні”, — завив голова Національної спілки журналістів України Сергій Томіленко.

“Ми готові захищати широкі права українських журналістів та українських ЗМІ, водночас обурливою є пряма співпраця із російським пропагандистським телеканалом”, — наголосив Томіленко.

Як відомо, у 2015 році п’ятий президент України Петро Порошенко підписав указ, підтвердивши рішення Ради національної безпеки і оборони України застосувати санкції до російських каналів – “Первый канал”, телекомпаній “НТВ”, “РТР-планета”, “Россия 1”, “Россия 24” та інших.

Читайте також:
Телеканал NewsOne анонсував запуск новин російською мовою

У руках “проросійської маріонетки” вже кілька всеукраїнських каналів, – Парубій

Якщо ви знайшли помилку чи одрук, будь ласка, виділіть фрагмент тексту й натисніть Ctrl+Enter.

   

〉〉 Найкращий лайк - переказ 50, 100, 200 грн. для гонорарів авторам "Новинарні".

〉〉 Кожен прихильник "Новинарні" має змогу налаштувати щомісячний переказ на довільну суму через сервіс Patreon - на підтримку редакції. Become a Patron!

Ми виправдовуємо довіру!

  ...

...  

〉〉  Хочете читати більше якісних статей і цікавих новин про Україну, що воює? Підписуйтесь на "Новинарню" в соцмережах: Telegram, Facebook, Twitter.

 

Не проґавте найцікавіше!

Раз на тиждень ми відправляємо дайджест з вартими уваги статтями "Новинарні".

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: