Шеф-редактор новин Вінницької філії НСТУ звільнився через сюжет про УПЦ МП

 

Автор сюжету в новинах на регіональному каналі “UA: Вінниця”, у якому йдеться про приїзд до міста новопризначеного архієпископа Української православної церкви Московського патріархату Варсонофія, що прибув для постійного служіння замість митрополита Вінницького і Барського Симеона, отримає догану, а шеф-редактора новин філії звільнили за угодою сторін.

Про це повідомила директор департаменту зв’язків із громадськістю та ЗМІ Національної суспільної телерадіокомпанії України (НСТУ) Вікторія Сидоренко, пише “Детектор медіа”.

“За наслідками виявлених порушень журналістських стандартів автору сюжету буде оголошено догану, а шеф-редактора новин філії звільнено за угодою сторін”, – говорить Вікторія Сидоренко.

У НСТУ зазначили, що в сюжеті про московську церкву “не було дотримано балансу думок, порушені журналістські стандарти точності та повноти подання інформації. Матеріал однобокий та компліментарний, має велику кількість узагальнень та не представляє жодної іншої позиції, окрім позиції Української православної церкви Московського патріархату. Зокрема, у сюжеті не надано критично важливої інформації про приєднання до Православної церкви України митрополита Симеона та не наведено фактів, що передували приїзду архієпископа Варсонофія у Вінницю”.

Тому “вся команда Суспільного мовника просить вибачення у глядачів та слухачів за неповне подання інформації та недотримання журналістських стандартів у цьому сюжеті”.

Сюжет про так звану УПЦ МП на Вінниччині вийшов 18 грудня 2018 року на регіональному суспільному телеканалі “UA: Вінниця” в ефірі телевізійної програми “Новини”, а також у випуску новин на хвилях “Українське радіо. Вінниця”.

Керівник Центру моніторингу та аналітики громадської організації “Детектор медіа” Отар Довженко написав про це колонку “Навіщо Суспільне піарить московську церкву?“, опубілковану 16 січня.

Він зазначив, що незбалансований піар-сюжет про візит нового архієпископа УПЦ МП вийшов у новинах у паркетному стилі.

Отар Довженко написав, що автор сюжету Артур Колесник — спортивний кореспондент і “хтось доручив йому, з нішевою спеціалізацією, дуже далекою від релігії, матеріал на вельми делікатну й болючу тему”.

“Людина, відповідальна за те, щоби неякісний матеріал не потрапляв до ефіру, — шеф-редактор. Суспільне робить чимало для навчання редакторів філій: запрошує до Києва на тренінги, привозить тренерів у регіони. Але в цьому випадку щось явно пішло не так, якщо рука шеф-редактора не здригнулась відправити в ефір цей зразок ганебної джинси, яка посіє неправду ще в чиїсь голові”, – написав Довженко.

Читайте також:
“Держава не вистоїть”. Намісник Лаври розповів, як люди помирали після його прокляття

Якщо ви знайшли помилку чи одрук, будь ласка, виділіть фрагмент тексту й натисніть Ctrl+Enter.

   

〉〉 Найкращий лайк - переказ 50, 100, 200 грн. для гонорарів авторам "Новинарні".

〉〉 Кожен прихильник "Новинарні" має змогу налаштувати щомісячний переказ на довільну суму через сервіс Patreon - на підтримку редакції. Become a Patron!

Ми виправдовуємо довіру!

  ...

...  

〉〉  Хочете читати більше якісних статей і цікавих новин про Україну, що воює? Підписуйтесь на "Новинарню" в соцмережах: Telegram, Facebook, Twitter.

 

Не проґавте найцікавіше!

Раз на тиждень ми відправляємо дайджест з вартими уваги статтями "Новинарні".

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: