СПЕЦТЕМА:
COVID-19 covid-19
Діагностовані випадки:
343498 +6088
Летальні випадки:
6391 +102
Одужали:
141508 +1753
Дані МОЗ України. Проведено ПЛР-тестів: 3025148 (+33255). Оновлено: 08:43 25.10.2020

У Британії визнали порушення правил мовлення пропагандистами Russia Today

 

Британський медіарегулятор Ofcom визнав телеканал RT (Russia Today) винним у порушенні правил мовлення через ігнорування принципу неупередженості в його програмах.

Про це повідомляє Reuters з посиланям на рішення регулятора.

“Взяті разом сім зловживань являють собою серйозне порушення наших правил мовлення. Ми повідомили RT про намір розглянути можливість запровадження санкцій проти каналу”, – повідомили в Ofcom.

Зокрема, правила мовлення були порушені у програмі, присвяченій висвітленню справи про отруєння Сергія і Юлії Скрипалів.

В RT заявили, що “вкрай розчаровані” висновками Ofcom і невдовзі вирішить свої наступні кроки.

Як відомо, британський регулятор проводив розслідування щодо порушення правил мовлення в семи програмах телеканалу.

Читайте також:
Пропагандистів Russia Today позбавили акредитації в Конгресі США

 

Якщо ви знайшли помилку чи одрук, будь ласка, виділіть фрагмент тексту й натисніть Ctrl+Enter.

7
 

〉〉 Вподобали статтю? Найкращий лайк - переказ 50, 100, 200 грн. для гонорарів авторам "Новинарні".

〉〉 Кожен читач "Новинарні" має змогу налаштувати щомісячний переказ на довільну суму через сервіс Patreon - на підтримку редакції. Become a Patron!

Ми виправдовуємо довіру!

  ...

...  

〉〉  Хочете читати більше якісних статей і цікавих новин про Україну, що воює? Підписуйтесь на "Новинарню" в соцмережах: Telegram, Facebook, Twitter.

 

Не проґавте найцікавіше!

Раз на тиждень ми відправляємо дайджест з вартими уваги статтями "Новинарні".

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: