Партія Ляшка заплатила 1,8 млн., отриманих із держбюджету, за свою рекламу на каналах “112” і NewsOne

 

У третьому кварталі 2018 року Радикальна партія Олега Ляшка оплатила рекламу на телеканалах “112 Україна” та NewsOne за кошти, отримані з державного бюджету України. При цьому фракція РПЛ у Верховній Раді підтримала санкції проти цих каналів.
Про це повідомили в Комітеті виборців України, який моніторить державне фінансування партій.

“Упродовж липня-вересня РПЛ витратила на рекламу по ТБ 3 млн. грн. Із них 900 тисяч бюджетних гривень отримав телеканал «112». Гроші було перераховано наприкінці серпня ТОВ «Інформаційне агентство «112 Україна» за «розміщення інформаційного відеоматеріалу в ефірі телеканалу». Ще 900 тис. грн. отримала ТОВ «Новини 24» за «розміщення інформаційних роликів в ефірі телеканалу «NewsOne» (у звіті телеканал названо «NEWSONT», але, швидше за все, це граматична помилка)”, – інформує КВУ.

Попри надання каналам бюджетних коштів, у жовтні більшість народних депутатів РПЛ проголосували за санкції проти каналів “112” та NewsOne, які має затвердити РНБО.

Відповідну постанову Верховної Ради підтримали 16 народних депутатів із РПЛ, в тому числі голова партії Олег Ляшко.

Офіційно канали підозрюють у використанні “дискурсивних практик російської імперсько-шовіністичної пропаганди”.

Це вже не перший випадок, коли РПЛ платить за рекламу на цих телеканалах за бюджетні кошти, зазанчає КПУ. Так, у другому кварталі 2017 року партія перерахувала ТОВ “Інформаційне агентство “112 Україна” 3 млн. бюджетних гривень, у другому кварталі 2018 року – 1,7 млн. грн.

“З одного боку, Радикальна партія підтримує санкції щодо «112-го каналу» та NewsOne, звинувачуючи їх у російській пропаганді. З іншого боку, за місяць до голосування в Раді перераховує цим каналам значні суми коштів за розміщення рекламних роликів, що виглядає, м’яко кажучи, нелогічно. При цьому мова йде про витрачання саме державних коштів, отриманих партією з бюджету”, – наголосив голова Комітету виборців Олексій Кошель.

Загалом у липні-вересні РПЛ витратила 12,9 млн. грн.
Третину коштів, 4,8 млн., партія спрямувала на рекламу (3 млн. – на рекламу по ТБ і 1,5 млн. – на друковані ЗМІ). При цьому із 12,9 млн. витрат лише 87 тис. грн. були власними коштами партії. Решта – гроші з держбюджету.

Конкретне рішення щодо введенн санкцій проти каналів “112” і “Ньюз ван” парламент переклав на Раду нацбезпеки і оборони.

Читайте також:
На Ляшка готують подання за незаконне збагачення, – ЗМІ

Якщо ви знайшли помилку чи одрук, будь ласка, виділіть фрагмент тексту й натисніть Ctrl+Enter.

 

〉〉 Найкращий лайк - переказ 50, 100, 200 грн. для гонорарів авторам "Новинарні".

〉〉 Кожен прихильник "Новинарні" має змогу налаштувати щомісячний переказ на довільну суму через сервіс Patreon - на підтримку редакції. Become a Patron!

Ми виправдовуємо довіру!

 

〉〉  Хочете читати більше якісних статей і цікавих новин про Україну, що воює? Підписуйтесь на "Новинарню" в соцмережах: Telegram, Facebook, Twitter.

 

- реклама -

Не проґавте найцікавіше!

Раз на тиждень ми відправляємо дайджест з вартими уваги статтями "Новинарні".

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: