У Молдові оштрафували телеканал за трансляцію російських новин

 

Координаційна рада Молдови з питань телебачення і радіо (КРТР) оштрафувала телеканал RTR-Moldova на 50 тисяч леїв (2395 дол.) за появу в його ефірі російських новин, трансляція яких у країні заборонена.

Як повідомляє Newsmaker, ідеться про сюжети, зняті телеканалом “Росія 1”. Кілька днів КРТР проводила моніторинг телеканалу і з’ясувала, що в його ефірі виходили такі ж сюжети, що й на телеканалі “Росія 1”.

Крім того, в деяких випадках аналогічними були і підводки до сюжетів. Виходили вони на RTR-Moldova у випусках місцевих новин та займали від 28% до 41% часу випуску.

Директор RTR-Moldova Євген Сергєєв заявив, що канал продовжить показувати новинні сюжети, які купуються у російської ВГТРК, а рішення КРТР оскаржить в суді.

Як повідомляла “Новинарня“, закон, що передбачає заборону на трансляцію в Молдові російських новин та інформаційно-аналітичних програм, парламент РМ прийняв 7 грудня минулого року. Його вводили в дію в обхід президента Додона. Заборона набула чинності 12 лютого.
Телеканалам-порушникам загрожує штраф від 40 до 70 тисяч леїв, при повторному порушенні – від 70 до 100 тисяч леїв, а потім відкликання ліцензії.

Якщо ви знайшли помилку чи одрук, будь ласка, виділіть фрагмент тексту й натисніть Ctrl+Enter.

 

〉〉 Найкращий лайк - переказ 50, 100, 200 грн. для гонорарів авторам "Новинарні".

〉〉 Кожен прихильник "Новинарні" має змогу налаштувати щомісячний переказ на довільну суму через сервіс Patreon - на підтримку редакції. Become a Patron!

Ми виправдовуємо довіру!

 

〉〉  Хочете читати більше якісних статей і цікавих новин про Україну, що воює? Підписуйтесь на "Новинарню" в соцмережах: Telegram, Facebook, Twitter.

 

- реклама -

Не проґавте найцікавіше!

Раз на тиждень ми відправляємо дайджест з вартими уваги статтями "Новинарні".

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: