Російський “Первый канал” зловили на брехні понад 500 разів, – EUvsDisinfo

 

Російський телевізійний “Первый канал” традиційно є одним з головних постачальників кремлівської дезінформації.

Протягом останніх кількох років цей пропагандистський ресурс не менше 500 разів був викритий у брехні, яка була спрямована на розпалювання ненависті та дезорієнтацію аудиторії.

Про це у понеділок, 4 листопада, пише європейське видання EUvsDisinfo, яке виходить під егідою Європейської служби зовнішніх дій та спеціалізується на викритті дезінформації та захисті від неї громадян ЄС.

“Хоча “Первый” є одним з медіа, які перебувають під прямим контролем Кремля, цей телевізійний канал, за інформацією російської газети “Ведомости”, має серйозні фінансові проблеми, що можуть бути пов’язані із суттєвим падінням рейтингу. Останні опитування свідчать, що довіра російської аудиторії до каналу впала з 53 відсотків у травні 2015 року до 33 відсотків у серпні 2019 року. Ймовірно, аудиторія каналу відчуває певну втому від дезінформації, яку він поширює, і для такої втоми є своя причина”, – зазначає видання.

Видання нагадує про найбільш кричущі випадки дезінформації та брехні, які поширені російським “1 каналом”.

Саме його авторству належить класичний приклад дезінформації про конфлікт в Україні, коли у 2014 році канал поширив інформацію про випадок з “розп’ятим хлопчиком”, якого ніколи не було насправді.

Ще одна відома витівка каналу – фейкова історія про викрадену та зґвалтовану дівчинку “Лізу” у Німеччині у 2016 році.

Менше року тому “Первый канал” був вимушений вкотре визнати, що він використав актора, який мав бути “українцем” під час фейкового інтерв’ю.

Цей ресурс брав активну участь у поширенні дезінформації про збиття малайзійського рейсу МН17, саме його авторству належить суто антисемітська конспірологічна теорія про “світову змову Ротшильда”.

Інколи це “джерело” опинялося у кумедній ситуації – саме російський “Первый” у лютому 2018 року видав за бойову сцену у Сирії комп’ютерну графіку гри “Arma 3”.

У базі даних видання EUvsDisinfo накопичені більше 500 випадків такої дезінформації.

Понад половину власних інформаційних атак “Первый канал”, який є головним пропагандистським рупором Кремля, спрямовував проти України.

Читайте також:
Facebook ліквідував мережі поширення російської пропаганди в Африці, – NYT

Якщо ви знайшли помилку чи одрук, будь ласка, виділіть фрагмент тексту й натисніть Ctrl+Enter.

   

〉〉 Найкращий лайк - переказ 50, 100, 200 грн. для гонорарів авторам "Новинарні".

〉〉 Кожен прихильник "Новинарні" має змогу налаштувати щомісячний переказ на довільну суму через сервіс Patreon - на підтримку редакції. Become a Patron!

Ми виправдовуємо довіру!

  ...

...  

〉〉  Хочете читати більше якісних статей і цікавих новин про Україну, що воює? Підписуйтесь на "Новинарню" в соцмережах: Telegram, Facebook, Twitter.

 

Не проґавте найцікавіше!

Раз на тиждень ми відправляємо дайджест з вартими уваги статтями "Новинарні".

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: