У Білорусі почне мовлення український телеканал

24/01/2019

  Український канал UATV розпочне мовлення у Білорусі найближчими днями. З такою заявою нещодавно виступив посол України Ігор Кизим, передає “Експерт”. “Контракт вже підписано. Провайдер направив...

“Хай топить Порошенка”. У мінкульті РФ визнали, що діяльність Зеленського вигідна Росії

21/01/2019

  Діяльність студії “Квартал 95” є корисною для інтересів Росії і міністерство культури РФ не має причин припиняти її фінансування.   Про це в ефірі радіо...

Провайдер “Ланет” припинив трансляцію телеканалу NewsOne

04/01/2019

  Інтернет-провайдер “Ланет” оголосив про припинення трансляції у своїх мережах телеканалів NewsOne та Максі.ТВ. Про це йдеться у повідомленні компанії. “Повідомляємо, що з 1 січня 2019...

Russia Today дарує Солсберецький собор з шоколаду. Британці обурені

30/12/2018

  Влада британського міста Солсбері розкритикувала ідею російського державного телеканалу RT (Russia Today), який надсилає шоколадну модель собору міста як новорічний подарунок. Про це повідомляє...

П’ять тисяч гривень за секунду: телеканали оголосили вартість політичної реклами

29/12/2018

  Українські телеканали оголосили вартість секунди політичної реклами на час передвиборчої кампанії. Згідно з озвученими цінниками, найдорожче політична реклама коштуватиме на каналах “Україна”, “Футбол 1”...

На Вінничині СБУ викрила провайдера, що транслював російські телеканали

24/12/2018

  СБУ у Вінницькій області викрила діяльність провайдера, який забезпечував трансляцію російських пропагандистських каналів. Про це  у неділю, 23 грудня, повідомила прес-служба СБУ. У повідомленні вказано, що...

У Британії визнали порушення правил мовлення пропагандистами Russia Today

20/12/2018

  Британський медіарегулятор Ofcom визнав телеканал RT (Russia Today) винним у порушенні правил мовлення через ігнорування принципу неупередженості в його програмах. Про це повідомляє Reuters з посиланям...

В Україну не пустили журналістку каналу “Дождь”, яка їхала на Донбас

05/12/2018

  Журналістку російського телеканалу “Дождь” Євгенію Зобніну не пустили на територію України. Про це 4 грудня повідомив сайт телеканалу, трансляцію якого в Україні заборонено. Причиною відмови...

Російський депутат анонсував напад на катер ВМСУ за три дні до інциденту. ВІДЕО

30/11/2018

  Один із депутатів російської Держдуми точно “передбачив” агресію російських військ проти українських моряків на Азові ще за три дні до нападу на кораблі ВМС...

Achtung RuSSia: польський телеканал помістив нацистську символіку в слово “Росія”

29/11/2018

  В ефірі передачі одного з державних польських телеканалів в оформленні студії в слові “Росія” замість подвоєного “с” був використаний символ нацистської організації SS (Schutzstaffel...

Фракція Ляшка продає голоси Ахметову і координується з “Опоблоком”, – Корчинська

20/11/2018

  Народна депутатка від Радикальної партії Ляшка Оксана Корчинська заявила, що її фракція “продає голоси” олігарху Ахметову, узгоджує більшість голосувань у ВР з “Опозиційним блоком”, а...

Операція “10 тисяч срібників”. Нібито погодившись поїхати на ефір до Москви, журналіст з’ясував, почім там купують наших “експертів”

16/11/2018

  Відомий український журналіст, головний редактор “Європейської правди” Сергій Сидоренко з’ясував фінансові умови, на яких українські “експерти” беруть участь у політичних ток-шоу на російських пропагандистських телеканалах....

В Україні з нового року значно подорожчає кабельне ТБ

14/11/2018

  З 1 січня 2019 року значно подорожчають послуги платних телевізійних сервісів, зокрема кабельне телебачення та IPTV. Про це повідомляє Асоціація правовласників і постачальників контенту. “Абонентська...

Через карту України без Криму терміново перевірять “NewsOne”

14/11/2018

  Телеканал “NewsOne” позапланово перевірять за розміщення в ефірі карти з територією України без півострова Крим. Про це повідомила Національна рада з питань телебачення і радіомовлення у...

Партія Ляшка заплатила 1,8 млн., отриманих із держбюджету, за свою рекламу на каналах “112” і NewsOne

14/11/2018

  У третьому кварталі 2018 року Радикальна партія Олега Ляшка оплатила рекламу на телеканалах “112 Україна” та NewsOne за кошти, отримані з державного бюджету України....

Україна