Російські тролі атакували десятки західних видань, – BBC

 

Вебсайти західних ЗМІ використовувалися прокремлівськими тролями з метою схилити громадську думку в різних країнах на користь Російської Федерації.

Про це в понеділок, 6 вересня, інформує BBC із посиланням на дослідження Центру вивчення злочинності та безпеки Кардіффського університету.

Фахівці Центру дійшли висновку, що 32 відомі видання в 16 країнах стали ціллю тролів, у тому числі сайти британських Mail Online, Express і Times.

“За словами дослідників, розміщені на цих сайтах тролями коментарі потім використовувалися російськомовними виданнями як основа для статей… Науковці використовували метод розпізнавання патернів для аналізу коментарів читачів, який змусив їх припустити, що деякі акаунти організованим чином розміщували прокремлівський контент”, – ідеться в повідомленні.

Дослідники показали як приклад переклад статті на RuEconomics

Ці коментарі потім підхоплювалися російськими ЗМІ, які на їх основі створювали матеріал “під певним кутом, що вказує, якої думки нібито дотримуються британці”.

Їх публікували не тільки в РФ, а й в інших європейських країнах, особливо в Болгарії. А потім просували в соцмережах, що збільшувало охоплення аудиторії.

Читайте також:
Росія ні на секунду не припиняє проведення ІПсО та операцій впливу в Україні, – головнокомандувач ЗСУ

Іміджеві відео українських ССО про союзників роздратували кремлівських пропагандистів


〉〉 Вподобали статтю? Найкращий лайк - переказ 50, 100, 200 грн. для гонорарів авторам "Новинарні". Наші рахунки – тут.

〉〉 Кожен читач "Новинарні" має змогу налаштувати щомісячний переказ на довільну суму через сервіс Patreon - на підтримку редакції.
Ми виправдовуємо довіру!

〉〉 Хочете читати більше якісних статей і цікавих новин про Україну, що воює? Підписуйтесь на "Новинарню" в соцмережах: Telegram, Facebook, Twitter, Instagram.

Україна