СПЕЦТЕМА:
COVID-19 covid-19
Діагностовані випадки:
1364705 +7235
Летальні випадки:
26397 +185
Одужали:
1182036 +5118
Дані МОЗ України. Проведено ПЛР-тестів: 6983925 (+34945). Оновлено: 08:16 03.03.2021

“Русскій, здавайся!”: активісти вийшли на пікет каналу “Наш”, вимагаючи його закриття

 

Кілька десятків активістів правих організацій прийшли із пікетом під приміщення телеканалу “Наш” у Києві, вимагаючи його закриття слідом за проросійським “пулом Медведчука”.

Акція відбулася ввечері у вівторок, 9 лютого, та зібрала представників руху “Суспільство майбутнього”, “Основи майбутнього”, “Правого сектору” тощо.

Трансляція відбувалася на ФБ-сторінці “Спілки ветеранів війни із Росією”.

На початку пікету праві активісти запалили біля будівлі телеканалу фаєри. Вони звинуватили журналістів та працівників каналу “Наш” у поширенні російської пропаганди.

Один із лідерів “СМ” Євген Карась заявив, зокрема, нібито Євген Мураєв продає канал “Наш” Віктору Медведчуку, та закликав не робити цього, а передати канал “на баланс держави”.

Журналістів він закликав звільнятися з пропагандистського каналу і попередив, що такі пікети будуть і в майбутньому.

Під час акції вигукували гасло: “Русскій, здавайся!”.

Охорону приміщення, поруч із заводом “Транссигнал”, забезпечували кілька десятків екіпірованих поліцейських.

Пікетувальники пообіцяли наступного дня прийти до того самого приміщення й “дарувати працівникам зразки заяв на звільнення”.

Як інформувала “Новинарня“, ввечері 2 лютого президент Володимир Зеленський ввів у дію рішення Ради нацбезпеки і оборони щодо запровадження санкцій щодо соратника Медведчука – нардепа від “ОПЗЖ” Тараса Козака та щодо групи телеканалів із “пулу Медведчука”, які формально належать Козакові і транслюють російську пропаганду – “112 Україна”, NewsOne, ZIK. Підставою для цього став закон України “Про санкції” та постанова Верховної Ради від жовтня 2018 року.
Уже після 23-ї години оператори кабельних мереж почали відключати трансляцію цих каналів, наступного дня вони були вимкнені.
Невдовзі “Українська правда” з посиланням на поінформованих співрозмовників в РНБО та СБУ поширила дані розслідування про те, що канали Медведчука фінансуються з компанії в ОРЛО, а Козак пов’язаний з окупантами “ЛНР” через кіпрський офшор.

Читайте також:
Відповідь від Путіна прилетить, маємо бути готові, – Кулеба про блокування каналів Медведчука

Якщо ви знайшли помилку чи одрук, будь ласка, виділіть фрагмент тексту й натисніть Ctrl+Enter.

220
 

〉〉 Вподобали статтю? Найкращий лайк - переказ 50, 100, 200 грн. для гонорарів авторам "Новинарні".

〉〉 Кожен читач "Новинарні" має змогу налаштувати щомісячний переказ на довільну суму через сервіс Patreon - на підтримку редакції. Become a Patron!

Ми виправдовуємо довіру!

  ...

...  

〉〉  Хочете читати більше якісних статей і цікавих новин про Україну, що воює? Підписуйтесь на "Новинарню" в соцмережах: Telegram, Facebook, Twitter.

 

Не проґавте найцікавіше!

Раз на тиждень ми відправляємо дайджест з вартими уваги статтями "Новинарні".

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: