Нацрада хоче через суд анулювати ліцензію телеканалу Мураєва

 

Національна рада з питань телебачення і радіомовлення звернеться до суду з позовом про анулювання ліцензії на мовлення телеканалу “Максі-ТВ (Maxxi TV)” (ТОВ “Наша Прага”), на базі якого мовить канал “Наш”.

Відповідне рішення регулятор ухвалив на засіданні у четвер, 28 березня, повідомляє “Укрінформ”.

Нацрада зафіксувала порушення закону “Про телебачення і радіомовлення”: телеканал “Максі-ТВ” не дотримувався умов ліцензії в частині програмної концепції мовлення. Зокрема в ефірі були відсутні культурно-мистецькі, науково-просвітницькі, розважальні, дитячі передачі та фільмопоказ.

Відповідно формат мовлення не відповідає ліцензійним умовам, за якими телеканал є культурологічно-розважальним і має здійснювати фільмопоказ щонайменше упродовж 3 годин на добу. Фактично ж “Максі-ТВ” став інформаційно-аналітичним мовником.

“Ми давали можливість телеканалу привести свою діяльність у відповідність до вимог чинного законодавства, умов ліцензії, програмної концепції. На сьогодні, зафіксувавши під час однієї перевірки, іншої, що телеканал не виконав розпорядження Національної ради та не привів свою діяльність у відповідність до вимог законодавства, ми маємо право звернутися до суду щодо анулювання ліцензії. Прикрий випадок, але я вважаю, що проект рішення є справедливим”, — прокоментував рішення член Нацради Сергій Костинський.

Представники мовника на засідання Нацради у четвер не прийшли.

Нагадаємо, 7 листопада 2018 року новий інформаційний телеканал “Наш” вийшов в ефір на базі каналу “Максі-ТВ (Maxxi TV)” (ТОВ “Наша Прага”). Його власником є батько народного депутата Євгена МураєваВолодимир Мураєв.

Під час моніторингу мовлення ліцензіата Нацрада виявила, що телерадіоорганізація використовує логотип, який не передбачено умовами ліцензії. Так, на момент проведення моніторингу транслювався логотип “Максі-ТВ незабаром НАШ”, хоча мав би бути логотип “Максі-ТВ”. Зваживши на ці ознаки порушення, регулятор призначив позапланову перевірку ліцензіата.

За її результатами 6 грудня телеканалу було оголошено попередження за самовільний запуск і відмовлено в переоформленні ліцензії.

14 лютого 2019 року Нацрада призначила ще одну перевірку телеканалу “Максі-ТВ”, хоча планувала ухвалити рішення про звернення до суду з позовом щодо анулювання ліцензії мовника. Але через технічну помилку у документах, які надійшли на адресу телеканалу, було вирішено провести ще одну позапланову перевірку.

Читайте також:
99% новин на телебаченні мовляться українською, — Нацрада

Напередодні виборів лише три телеканали демонструють нейтральну політичну позицію, — моніторинг

Якщо ви знайшли помилку чи одрук, будь ласка, виділіть фрагмент тексту й натисніть Ctrl+Enter.

   

〉〉 Найкращий лайк - переказ 50, 100, 200 грн. для гонорарів авторам "Новинарні".

〉〉 Кожен прихильник "Новинарні" має змогу налаштувати щомісячний переказ на довільну суму через сервіс Patreon - на підтримку редакції. Become a Patron!

Ми виправдовуємо довіру!

  ...

...  

〉〉  Хочете читати більше якісних статей і цікавих новин про Україну, що воює? Підписуйтесь на "Новинарню" в соцмережах: Telegram, Facebook, Twitter.

 

Не проґавте найцікавіше!

Раз на тиждень ми відправляємо дайджест з вартими уваги статтями "Новинарні".

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: