EUvsDisinfo оприлюднив рейтинг “топ-ляпів“ російських пропагандистів

 

Європейський ресурс EUvsDisinfo склав перелік найбільш недолугих спроб кремлівських пропагандистів обманути світове співтовариство у 2018 році.

Відповідний рейтинг оприлюднений на сайті EUvsDisinfo.

Перше місце у рейтингу посідає репортаж російського “Першого каналу” з Сирії у лютому 2018 року, в якому наводяться кадри оперативної зйомки бойового зіткнення.

Насправді, як з’ясували справжні журналісти-дослідники, ці кадри були “позичені“ з комп’ютерної гри “Arma 3”.

Інший епізод стосується повідомлення на каналі “Росія-1” про зустріч міністра закордонних справ РФ Сергія Лаврова з лідером Північної Кореї Кім Чен Ином у червні 2018 року. На оприлюдненій під час ефіру фотографії учасників зустрічі російські пропагандисти за допомогою фотошопу “домалювали“ Кім Чен Ину усмішку, якої насправді не було на його обличчі у той момент.

До переліку курйозів європейське джерело віднесло також спробу каналу “RT” представити осіб, причетних до хімічної атаки в Солсбері, як звичайних туристів. Але внаслідок таких дій вся російська аудиторія побачила ці події через “туман брехні“.

Наступний епізод стосується репортажу про візит президента РФ Володимира Путіна до російського міста Омськ у серпні 2018 року. У сюжеті використали мальовничі зйомки міського ландшафту для ілюстрації благоустрою та екологічності Омська. Насправді, на кадрах був не Омськ, який залишається похмурим містом із радянськими будинками-“панельками”, а московський район Мітіно.

Ще один “ляп” європейське джерело характеризує як “обмовку за Фройдом“, коли російське телебачення оголосило Азовське море “внутрішнім морем Росії“. Прикметно, що цей репортаж і такий інформаційний посил з’явилися просто напередодні реальної ескалації ситуації у цьому регіоні.

Видання наводить інші випадки, коли процитовані російським телебаченням спостерігачі на місцевих виборах не впізнали свій коментар у російському перекладі, або коли російській аудиторії показали інноваційного “робота-танцівника“, який насправді виявився людиною, одягнутою у “роботизований“ костюм.

Згадують також відомий випадок, коли під час підготовки фейкового телесюжету про Україну російські пропагандисти на роль “розчарованого українця“ запросили актора з Білорусі.

Іронію викликала й спроба російських горе-журналістів видати репортаж британського телебачення про навчання військових зв’язківців за “спецоперацію“ з підготовки дезінформації проти РФ.

“Напевно, на російському державному телебаченні сподіваються, що ніхто інший не помітить, звідки вони беруть свій відеоряд“, — зазначає EUvsDisinfo.

Читайте також:
Ганьба в ефірі: пропагандистка Скабєєва “взяла інтерв’ю” у загиблої студентки з Керчі

Якщо ви знайшли помилку чи одрук, будь ласка, виділіть фрагмент тексту й натисніть Ctrl+Enter.

 

〉〉 Найкращий лайк - переказ 50, 100, 200 грн. для гонорарів авторам "Новинарні".

〉〉 Кожен прихильник "Новинарні" має змогу налаштувати щомісячний переказ на довільну суму через сервіс Patreon - на підтримку редакції. Become a Patron!

Ми виправдовуємо довіру!

 

〉〉  Хочете читати більше якісних статей і цікавих новин про Україну, що воює? Підписуйтесь на "Новинарню" в соцмережах: Telegram, Facebook, Twitter.

 

Не проґавте найцікавіше!

Раз на тиждень ми відправляємо дайджест з вартими уваги статтями "Новинарні".

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: