Штаб АТО спростував заяви бойовиків “ДНР” про підірвані й розбиті українські БТРи

 

Штаб антитерористичної операції спростував повідомлення бойовиків “ДНР” про те, нібито 17 листопада в зоні АТО підірвався на міні український БТР, є загиблі й поранені. Також штаб заперечує заяви терористів ОРДО про зіткнення іншого бронетранспортера ЗСУ з військовим КрАЗом із трагічними наслідками.

У коментарі “Новинарні” офіційну позицію української сторони оприлюднив речник прес-центру штабу АТО Василь Лабай.

“Це фейки, спрямовані на дискредитацію Збройних сил України”, – сказав підполковник Лабай.

Раніше в суботу, 18 листопада, на брифінгу в Донецьку так званий “заступник начальника управління народної міліції ДНР”, речник НЗФ ОРДО Едуард Басурін оголосив, нібито в п’ятницю о 18:00 “під час передислокації особового складу 10 омпб 59 омпбр, за 3 км на північний схід від села Павлопіль, на своїй міні підірвався бронетранспортер. Загинув один солдат ЗСУ, троє отримали поранення”.

Басурін заявляв, нібито “для відволікання уваги від виконання заходів евакуації” військовослужбовці 10-го батальйону 59-ї бригади з порушенням мінських домовленостей застосували 82-мм міномети по позиціях бойовиків “ДНР”.
При цьому НЗФ ОРДО “не стали відкривати у відповідь вогонь і дозволили противнику безперешкодно евакуювати своїх загиблих і поранених, отриманих в результаті недбалості командира батальйону”.

У ранковому зведенні прес-центру штабу АТО щодо подій вечора 17 листопада було зазначено, що поблизу Павлополя, на Донецькому напрямку, окупанти тричі відкривали вогонь з мінометів різного калібру, гранатометів та стрілецької зброї.

На денному брифінгу речник Міноборони України з питань АТО Андрій Лисенко інформував, що біля Павлополя “близько 18:00 окупанти намагалися розпочати обстріл із 120-мм та 82-мм мінометів. Проте встигли випустити лише по дві міни до того, як були придушені прицільним вогнем українських захисників”.

Крім того, речник бойовиків Басурін з посиланням на розвідку “ДНР” заявляв, що вчора в районі Маринівки зіткнулися БТР і вантажний КрАЗ з буцімто п’яним водієм, який перевозив особовий склад 25-ї окремої повітряно-десантної бригади ЗСУ; “важкі каліцтва отримали троє українських військовослужбовців”.

Заяви Басуріна поширили ЗМІ сепаратистів, російські агентства та деякі медіа в Україні.

Штаб АТО спростовує такі повідомлення і називає їх проявами ворожої кампанії з дезінформації.

Читайте також:
За добу 17 листопада противник випустив понад 100 мін.
Під Троїцьким загинув боєць ЗСУ

Під Маріуполем на міні підірвався автомобіль поліції. Є жертви

Якщо ви знайшли помилку чи одрук, будь ласка, виділіть фрагмент тексту й натисніть Ctrl+Enter.

 

〉〉 Найкращий лайк - переказ 50, 100, 200 грн. для гонорарів авторам "Новинарні".

〉〉 Кожен прихильник "Новинарні" має змогу налаштувати щомісячний переказ на довільну суму через сервіс Patreon - на підтримку редакції. Become a Patron!

Ми виправдовуємо довіру!

 

〉〉  Хочете читати більше якісних статей і цікавих новин про Україну, що воює? Підписуйтесь на "Новинарню" в соцмережах: Telegram, Facebook, Twitter.

 

Не проґавте найцікавіше!

Раз на тиждень ми відправляємо дайджест з вартими уваги статтями "Новинарні".

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: