Російський телеканал Life припиняє мовлення

 

Російський пропагандистський телеканал Life (колишній LifeNews) у п’ятницю, 18 серпня, працював останній день, після чого його телевізійне мовлення буде припинено, але залишаться інші проекти.
Про це повідомило федеральне агентство ТАСС із посиланням на джерело у холдингу.

Раніше російська агенція РБК повідомила, що медіа-проект Life в рамках стратегії розвитку планує скоротити новиннєве ефірне мовлення, яке спричинить скорочення штату співробітників.

“Залишається тільки сайт і наші проекти, звичайно. Повністю припиняється ( [телемовлення]. На частоті буде звернення до телеглядачів, стежити за новинами Life на сайті і в соцмережах”, — пояснив співрозмовник агентства.

Він також уточнив, що будуть скорочені 90 осіб, а ще 90 залишаться працювати над стрімінговим мовленням.

Інтернет-видання LifeNews.ru було створено у вересні 2009 року на базі інформаційно-розважального ресурсу Life.ru. Ресурс позиціонував себе як новинний таблоїд. Власником ліцензії на мовлення телеканалу є компанія ТОВ “Медіа контент”, бенефіціарами якого є журналіст, засновник газети “Жизнь” Арам Габрелянов.
Телеканал відомий викривленням подій, фактів та великою кількістю пропагандистських прокремлівських фейків.

Якщо ви знайшли помилку чи одрук, будь ласка, виділіть фрагмент тексту й натисніть Ctrl+Enter.

 

〉〉 Найкращий лайк - переказ 50, 100, 200 грн. для гонорарів авторам "Новинарні".

〉〉 Кожен прихильник "Новинарні" має змогу налаштувати щомісячний переказ на довільну суму через сервіс Patreon - на підтримку редакції. Become a Patron!

Ми виправдовуємо довіру!

 

〉〉  Хочете читати більше якісних статей і цікавих новин про Україну, що воює? Підписуйтесь на "Новинарню" в соцмережах: Telegram, Facebook, Twitter.

 

- реклама -

Не проґавте найцікавіше!

Раз на тиждень ми відправляємо дайджест з вартими уваги статтями "Новинарні".

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: