СБУ намагається блокувати російські телеканали в інтернеті на smart-телевізорах

 

Служба безпеки України намагається блокувати доступ до заборонених в Україні телеканалів РФ, який надається на smart-телевізорах через інтернет за допомогою спеціальних програм.

Як пише Ліга.net, минулого тижня співробітники СБУ провели обшуки в харківських магазинах мережі “Ельдорадо”, виявивши на одному з пристроїв, що продавалися, додатки для показу інтернет-телебачення ForkPlayer.

29 травня СБУ повідомила, що в Харківській області торговельна мережа за 1900 гривень встановлювала на smart-телевізори програмне забезпечення, яке дозволяє дивитися заборонені телеканали.

За даними спецслужби, розробили це програмне забезпечення українські IT-фахівці, а хостинг здійснювала одна з найбільших в Україні провайдерських компаній.


Під час обшуків у магазинах Харкова та за місцями проживання фігурантів справи виявили бухгалтерську та іншу документацію, яка “доводить реалізацію нелегального програмного забезпечення”, заявляє СБУ.

Доступ до серверного обладнання, розташованого в Києві, було заблоковано.

Відкрито кримінальне провадження за ст. 110 ККУ (посягання на територіальну цілісність і недоторканність України).
Вирішується питання про кваліфікацію дій зловмисників за іншими статтями. СБУ також перевіряє торговельну мережу на рахунок сплати податків і її реальних прибутків.

Зі свого боку, в.о. керівника роздрібної мережі “Ельдорадо” Дмитро Гайчук запевнив Ліга.net, що співробітники магазинів встановлюють на телевізори лише ліцензійний софт із доступом до легальних відеосервісів, таких як Megogo, Divan.tv.

За його словами, в ході обшуків у двох магазинах вилучили комп’ютери співробітників, флешки та один сервер, а деяких співробітників магазина викликають на допит в СБУ.

Як випливає з фото на сайті СБУ, за допомогою ForkPlayer на телевізорі в магазині відкривалася телевізійна платформа FreeSlynet (Slynet.tv з IP-адресою в Москві).

У сервісі ForkPlayer заявили, що “Ельдорадо” брало гроші за установку ForkPlayer і додавало при налаштуванні свої плейлисти із сепаратистськими каналами” так званих “ДНР/ЛНР”.


Читайте також:
Нацрада заборонила канал “Дождь”, який вважає Крим російським, і “Телеклуб”

Якщо ви знайшли помилку чи одрук, будь ласка, виділіть фрагмент тексту й натисніть Ctrl+Enter.

 

〉〉 Найкращий лайк - переказ 50, 100, 200 грн. для гонорарів авторам "Новинарні".

〉〉 Кожен прихильник "Новинарні" має змогу налаштувати щомісячний переказ на довільну суму через сервіс Patreon - на підтримку редакції. Become a Patron!

Ми виправдовуємо довіру!

 

〉〉  Хочете читати більше якісних статей і цікавих новин про Україну, що воює? Підписуйтесь на "Новинарню" в соцмережах: Telegram, Facebook, Twitter.

 

Не проґавте найцікавіше!

Раз на тиждень ми відправляємо дайджест з вартими уваги статтями "Новинарні".

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: