Власники Euronews заборонили журналістам критикувати Кремль. Редакція протестує

 

Журналісти Euronews висловили недовіру керівництву та прийняли заяву, де вказано, що дане ЗМІ не може розглядатися як незалежне та збалансоване. Про це повідомляє EurActiv.com.

За даними видання, профспілка “Force Ouvrière” ухвалила заяву, констатувавши, що на даний момент Euronews вже не є організацією з європейським підходом та європейським баченням майбутнього.

“Як ми можемо прийняти нескінченний список неетичних дій, вчинених керівництвом в останні роки та все ще довіряти керівництву? Список довгий: Дмитро Фірташ, який підозрюється в корупції, Дені Сассу-Нгессо (екс-президент Конго), 30 років при владі, підозрюється в численних звинуваченнях в корупції, у його найближчому оточенні”, – зазначають працівники.

Журналіст Euronews на умовах анонімності розповів, що їм заборонили критикувати Туреччину після невдалого перевороту 15 липня, а також жорстку політику Росії щодо її сусідів і членів ЄС.

Як відомо, що у лютому 2015 року єгипетський мільярдер Нагіб Савіріс придбав контрольний пакет акцій Euronews – 53% – після візиту Володимира Путіна, що згодом викликало питання з приводу майбутньої редакційної позиції та незалежності Euronews.

Українську службу Euronews купив у березні 2015 року олігарх Дмитро Фірташ.

Повідомляється, що нещодавно з’явилися повідомлення про переговори з американською телекомпанією NBC News, яка планує придбати 15% і 30% акцій Euгonews. Єгипетянин Савіріс планує залишатися акціонером.

У своїй заяві профспілка ставить низку питань до керівництва ЗМІ. Зокрема щодо того, як можна виправдати плани закриття української служби в реальних умовах напруженості між Києвом та Москвою.

Повідомляється, що, згідно з інтернет-опитуванням 6-7 грудня, 70,4% журналістів та фахівців у Euronews заявили, що не довіряють керівництву компанії, і тільки 34 особи (11,7%) заявили, що довіряють.

Як інформувала “Європейська правда“, 5 грудня в Ліоні, в штаб-квартирі телеканалу Euronews, відбувся попереджувальний одноденний страйк української, іранської, арабської та представників декількох інших мовних редакцій.
Ініціатором страйку стала українська редакція “Євроньюз”, яка протестує проти планів керівництва припинити з наступного квітня мовлення українською мовою через брак фінансування. Українці заявляють також про нерівноцінний розподіл бюджетних коштів між всіма 13 мовними службами Euronews.

До страйку долучилися представники іранської та арабської служб, які теж перебувають на межі закриття. Страйк підтримали журналісти з більшості мовних редакцій. Стверджується, що загалом в акції взяли участь до 100 людей.

Читайте також:
Європарламент прирівняв боротьбу з російською пропагандою до боротьби з ІДІЛ

Якщо ви знайшли помилку чи одрук, будь ласка, виділіть фрагмент тексту й натисніть Ctrl+Enter.

 

〉〉 Найкращий лайк - переказ 50, 100, 200 грн. для гонорарів авторам "Новинарні".

〉〉 Кожен прихильник "Новинарні" має змогу налаштувати щомісячний переказ на довільну суму через сервіс Patreon - на підтримку редакції. Become a Patron!

Ми виправдовуємо довіру!

 

〉〉  Хочете читати більше якісних статей і цікавих новин про Україну, що воює? Підписуйтесь на "Новинарню" в соцмережах: Telegram, Facebook, Twitter.

 

Не проґавте найцікавіше!

Раз на тиждень ми відправляємо дайджест з вартими уваги статтями "Новинарні".

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: