СПЕЦТЕМА:
COVID-19 covid-19
Діагностовані випадки:
24823 +483
Летальні випадки:
735 +8
Одужали:
10440 +362
Дані МОЗ України. Проведено ПЛР-тестів: 381552 (+9884). Оновлено: 09:00 03.06.2020

Причиною загибелі “айдарівців” стала не ворожа міна, а український міномет “Молот”, – депутат

 

Двоє бійців батальйону ЗСУ “Айдар” загинули не від ворожого обстрілу, а внаслідок вибуху міномета українського виробництва “Молот”. Як повідомляє “Новинарня“, про це у Верховній Раді під час “години уряду” в п’ятницю, 4 листопада, заявив народний депутат Тарас Пастух (фракція “Самопоміч”).

“Поки ми тут сидимо, на Майдані Незалежності відбуваються похорони двох “айдарівців”. І очевидно, що ви будете мати можливість перевірити справжню причину загибелі цих хлопців. Офіційно – це прилетіла ворожа міна, і хлопці загинули. Але в дійсності ситуація виглядає інакше.
Питання моє стосується того, коли закінчиться бізнес на війні, на якій заробляє “Укроборонпром”? Йдеться про сьогоднішні міномети, які є “великим досягненням” “Укроборонпрому”, – “Молоти”, – сказав Пастух.

Він нагадав випадок, коли на полігоні “Широкий Лан” “загинув командир підрозділу, а бійці отримали поранення. З того часу невідомо про проведення перевірки”.

“Коли в літаку загорівся телефон «Самсунг», його зняли з виробництва, а в нас від міномета загинули люди, і ці міномети продовжують використовуватися в Збройних силах.
Питання – чому ми дозволяємо, щоб за наші гроші виробляли непотріб, від якого потім гинуть наші хлопці?” – заявив Тарас Пастух.

Як відомо, у ніч із 2 на 3 листопада в зоні АТО загинули двоє військових батальйону ЗСУ “Айдар” – Кочетов Сергій (Кот) і Саюк Микола (Француз). Про це повідомлялося на сторінці батальйону в соцмережі.

Вранці 4 листопада церемонія прощання із загиблими “айдарівцями” відбулася на Майдані Незалежності в Києві.

Кочетов Сергій (Кот) і Саюк Микола (Француз). Фото: ФБ Айдар

Кочетов Сергій (Кот) і Саюк Микола (Француз).
Фото: ФБ Айдар

Речники оборони ні 3 листопада, ні 4-го не включили загиблих бійців “Айдара” до статистики бойових втрат в АТО.

Всупереч заяві депутата Пастуха, в Міністерстві оборони України розслідували причини трагедії на полігоні “Широкий Лан”, де 25 липня внаслідок вибуху міномета загинув один військовослужбовець загинув, ще десять отримали поранення.
Слідство не виявило несправностей у вітчизняному мінометі “Молот”. Як повідомив начальник озброєння Збройних сил України Микола Шевцов, “конструкція міномета не винна в загибелі людей, а винна одна заряджена міна, яка виявилась несправною”.

При цьому Український мілатарний портал зазначав, що міномет, який вибухнув, – це М-120-15 “Молот” виробництва київського заводу “Маяк”. УМП публікував документи, які підтверджували погану якість вітчизняних мінометів. Зокрема виявлено клин деталей у підйомному механізмі. Серед інших проблем – якість металу, який дуже швидко починає іржавіти та окислюватися. Фарба на мінометах лущиться під дією сонячного проміння та швидко стирається. Також виникають запитання до матеріалу механізмів наведення та механізму від подвійного заряджання.
При цьому вартість одного М120-15 “Молот” – 483 тис. 512 грн. за одиницю.

Міномети “Молот” викликали багато нарікань у різних підрозділах ЗСУ.

Читайте також:
НП на полігоні під Черніговом: загинули двоє військових

Якщо ви знайшли помилку чи одрук, будь ласка, виділіть фрагмент тексту й натисніть Ctrl+Enter.

   

〉〉 Вподобали статтю? Найкращий лайк - переказ 50, 100, 200 грн. для гонорарів авторам "Новинарні".

〉〉 Кожен читач "Новинарні" має змогу налаштувати щомісячний переказ на довільну суму через сервіс Patreon - на підтримку редакції. Become a Patron!

Ми виправдовуємо довіру!

  ...

...  

〉〉  Хочете читати більше якісних статей і цікавих новин про Україну, що воює? Підписуйтесь на "Новинарню" в соцмережах: Telegram, Facebook, Twitter.

 

Не проґавте найцікавіше!

Раз на тиждень ми відправляємо дайджест з вартими уваги статтями "Новинарні".

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: