Британія побоялася закрити рахунки Russia Today після погроз із Москви

 

Королівський Банк Шотландії після погроз Кремля відмовився заморозити рахунки російського пропагандистського телеканалу Russia Today. Про це повідомляє The Times.

Державний банк відкликав своє рішення після погроз Москви заморозити фінанси корпорації BBC в Росії та поскаржитися в міжнародні правозахисні організації на порушення Великою Британією свободи слова.

“Відмова сталася після надзвичайно сильної реакції Москви щодо захисту телеканалу Russia Today, який часто звинувачують у поширенні дезінформації”, – пише “Таймс”.

Нагадаємо, 17 жовтня в Британії заблокували всі рахунки російської державної багатомовної телевізійної компанії Russia Today.

Телеканал Russia Today має власний офіс у Лондоні.

RT, що поширюється на багато країн Європи та світу, вважається головним пропагандистським каналом РФ за кордоном.

У Британії проведуть розслідування проти цього телеканалу, який оприлюднив недостовірну інформацію про газодобувну компанію.

Раніше повідомлялося, що Росія збільшила витрати на інформаційні пропагандистські ресурси у Великій Британії більш ніж на 100 млн. фунтів.

 

〉〉  Хочете читати більше якісних статей і цікавих новин про Україну, що воює? Підписуйтесь на "Новинарню" в соцмережах: Telegram, Facebook, Twitter

 

〉〉 Найкращий лайк - переказ 50 грн. для гонорарів авторам "Новинарні".