Росія майже вдвічі збільшила фінансування пропаганди в Британії

 

Росія збільшує витрати на мовлення пропагандистських телеканалів Russia Today і Sputnik у Великій Британії більш ніж на £ 100 млн.

Зазначається, що Кремль затвердив значне збільшення бюджету англомовного каналу Russia Today, а також інших сервісів, включаючи Sputnik, що відкрив штаб-квартиру в Единбурзі, пише The Times.

Загальні витрати Росії на телебачення, радіо і інтернет-сервіси за кордоном, відповідно до  прогнозами, становили £ 151 млн у 2015 році, але були збільшені до £ 255 млн.

Зазначається, що таке зростання пов’язане з відкриттям офісу Russia Today в Лондоні.

Читайте також:
Російську збірну на Олімпіаду проводжала проплачена масовка

Порошенко вважає, що вивченням англійської мови можна побороти вплив російської пропаганди

Якщо ви знайшли помилку чи одрук, будь ласка, виділіть фрагмент тексту й натисніть Ctrl+Enter.

 

〉〉 Найкращий лайк - переказ 50, 100, 200 грн. для гонорарів авторам "Новинарні".

〉〉 Кожен прихильник "Новинарні" має змогу налаштувати щомісячний переказ на довільну суму через сервіс Patreon - на підтримку редакції. Become a Patron!

Ми виправдовуємо довіру!

 

〉〉  Хочете читати більше якісних статей і цікавих новин про Україну, що воює? Підписуйтесь на "Новинарню" в соцмережах: Telegram, Facebook, Twitter.

 

- реклама -

Не проґавте найцікавіше!

Раз на тиждень ми відправляємо дайджест з вартими уваги статтями "Новинарні".

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: