“Інтер” звітував про зміст своїх сюжетів перед “МДБ ДНР”?

Марія Столярова. Фото з ФБ

 

Український телеканал “Інтер” міг узгоджувати свої сюжети з пропагандистами самопроголошеної “Донецької народної республіки”. Про це свідчить листування російського журналіста Леоніда Муравйова, який навесні 2015 року намагався влаштуватися на роботу на канал “Інтер”, але був видворений з України, зі співробітницею так званого “міністерства державної безпеки ДНР” Тетяною Єгоровою.
Листи зі зламаної хакерами електронної скриньки Єгорової з’явилися в інтернеті.

В листуванні, зокрема, згадується якась Маша. Скоріше за все, йдеться про Марію Столярову – колишню креативну продюсерку програми “Подробиці тижня” на “Інтері” (продакшн-компанія “НІС” – “Національні інформаційні системи”, що входить в Inter Media Group).

За однією версією, листування виклали хакери, за іншою – це зробила сама Тетяна Єгорова.

Приклад листування потрапив у “Фейсбук“. Повний архів листів викладений на файлообмінник ex.ua.

Як видно на скріншоті, працівники “Інтера” зокрема відповідають за слово “терористи” (стосовно бойовиків “ДНР”), яке проскочило в сюжеті журналіста Романа Бочкали, та звітують про покарання кореспондента за цей сюжет.

НІС Столярова ДНР

Листування може фактично свідчити про те, що Марія Столярова через Леоніда Муравйова звітувала про контент новин “НІС” перед органами безпеки так званої “ДНР”, пише “Детектор медіа”.

Тодішній керівник “НІС” Назім Бедіров вважає оприлюднене листування підробкою.

Нагадаємо, у лютому 2016 року СБУ видворила громадянку Росії Марію Столярову, яка матюкнулася в ефірі телеканалу “Інтер” під час сюжету про вшанування пам’яті героїв Небесної сотні, із забороною в’їзду на 5 років.
Перед тим стало відомо, що Столярову звільнили з посади креативного продюсера компанії “Національні інформаційні системи”, яка виробляє “Подробности недели”.

Facebook Comments

підтримати новинарню 2

Залишити відгук

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *